تولیدات مذهبی سیما و سینماجدی گرفته نمی‌شود/ قصه زیبای «پناه آخر»
کاظم هژیرآزاد مطرح کرد؛
تولیدات مذهبی سیما و سینماجدی گرفته نمی‌شود/ قصه زیبای «پناه آخر»
بازیگر سریال «پناه آخر» درباره ساخت فیلم و سریال‌های مناسبتی معتقد است که این آثار معمولاً جدی گرفته نمی‌شوند.
 
تاريخ : جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴
به گزارش هنرنیوز ٰ؛ کاظم هژیرآزاد  درباره بازی در سریال «پناه اخر» که این شب‌ها به کارگردانی داریوش یاری از شبکه یک پخش می‌شود، گفت: این سریال قصه زیبایی درباره محرم دارد که بیشتر حول دو بازیگر اصلی یعنی عباس غزالی و بیژن امکانیان می‌چرخد.

وی با اشاره به حضورش در سریال‌های مناسبتی عنوان کرد: از همان دوره‌ای که وارد تلویزیون شدم در سریال‌های مناسبتی بازی کرده‌ام و نقش‌های زیادی در این سریال‌ها داشته‌ام.

این بازیگر در ادامه درباره کارهای مناسبتی در تلویزیون بیان کرد: ساخت کارهای مناسبتی و کیفیت و جذابیت آن‌ها به کارگردان و خود اثر بستگی دارد. ما فیلمی مثل «روز واقعه» داریم که بهرام بیضایی نوشته و برای همیشه جذابیت دارد. باید تولیدات مناسبتی را جدی گرفت اما در سینما، سینماگران بیشتر به گیشه فکر می‌کنند.

هژیرآزاد اضافه کرد: در تلویزیون هم وقتی کار مذهبی می‌سازید و می‌خواهید تبلیغ مذهب کنید نباید شتابزده عمل کنید. برخی از دوستان می‌خواهند تبلیغ کار مذهب کنند اما می‌خواهند با بودجه و امکانات محدود هر چه زودتر به نتیجه برسند.

بازیگر «پناه آخر» در پایان درباره سریال‌های آپارتمانی و اجتماعی تلویزیون نیز که برخی بدون هیچ دغدغه‌ای ساخته می‌شوند، اظهار کرد: نمی‌توان گله کرد، تولیدات ما همین است و تا شرایط و نگاه‌ها عوض نشود مفاهیم و موضوعات این سریال‌ها هم تغییر نمی‌کند.

مهر
کد خبر: 97678
Share/Save/Bookmark