فرهنگسرای نوروز در منطقه 9 برپا می شود
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9
فرهنگسرای نوروز در منطقه 9 برپا می شود
معصومه سادات عمارتی از اجرای ویژه‌برنامه‌های نوروزی با عنوان «فرهنگسرای نوروز» به مناسبت استقبال از بهار ۹۶ در دو فاز در منطقه 9 خبر داد.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۰
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش، معصومه سادات عمارتی از اجرای ویژه‌برنامه‌های نوروزی با عنوان «فرهنگسرای نوروز» به مناسبت استقبال از بهار ۹۶ در دو فاز در منطقه 9 خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه «فرهنگسرای نوروز» با هدف تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی، ارتقای روحیه قناعت و ساده‌زیستی در منطقه 9 برپا می شود.

معصومه سادات عمارتی ، مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 و رییس فرهنگسرای رویش ، با بیان اینکه برنامه‌های «فرهنگسرای نوروز» منطقه 9 در دو بازه زمانی 15 تا ۲۸ اسفند ۹۵ و ۳ تا ۱۳ فروردین ۹۶ اجرا می‌شود، گفت: با توجه به ابلاغیه سازمان فرهنگی هنری در اجرای برنامه های استقبال از بهار ۹۶ ، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 به همین مناسبت و به منظورتقویت و هم افزایی فرهنگی رسوم پسندیدهشهروندان در استقبال ازبهار در روزهای پیش از نوروز یعنی از ۱۵ تا ۲۸ اسفند در میدان میوه و تره بارآزادی، غرفه‌هایی را با هدف ساده‌زیستی و احسان، مهربانی، پاکیزگی، صله رحم و در فاز دوم ۳ تا ۱۳ فروردین ۹۶ در فرودگاه مهرآباد و ورودی برج آزادی با رویکرد نشاط و شادی و اخلاق و رفتار شهروندی برپا می‌کند.

وی گفت: در مرحله دوم از ۲ تا ۱۳ فروردین در منطقه 9 ، کتابخانه علامه طباطبایی با اجرای برنامه های متنوع از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر پذیرای علاقه‌مندان است.

عمارتی گفت:رنگ آمیزی تخم مرغ سفالی، تولید قاب عکس های کاغذی، ساخت کارت تبریک، ساخت کتاب داستان، نقاشی کودک و رنگ آمیزی، قرآن بخوانید، هدیه بگیرید، ایستگاه مطالعه، سلامت، بازی و خلاقیت کودک، قصه های قرآنی،برگزاری مسابقات، ساخت بهترین ها از مواد دوریختنی خاطره نویسی و سفر نامه نوروزی و... از جمله غرفه های برپا شده در فرهنگسرای نوروز خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از فرهنگسرای نوروز در میدان میوه و تره بار آزادی (15 تا ۲۸ اسفند ۹۵) از ساعت 10:30 تا 19:30 به نشانی بزرگراه آیت اله سعیدی، خیابان هاشمی، و فرودگاه مهرآباد و ورودی برج آزادی (۳ تا ۱۳ فروردین ۹۶) از ساعت 14 تا 19 مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66688553 تماس بگیرند.
کد خبر: 94185
Share/Save/Bookmark