نخستین نشست تخصصی" مطالعه و حفاظت آثار فلزی " برگزار می شود
رییس پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی
نخستین نشست تخصصی" مطالعه و حفاظت آثار فلزی " برگزار می شود
نخستین نشست تخصصی" مطالعه و حفاظت آثار فلزی "به همت پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۹
به گزارش هنرنیوز، کامران احمدی رییس پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی – فرهنگی با اعلام این خبر گفت : یکی از اهدافی که توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی دنبال می شود، برگزاری نشست های تخصصی با محوریت آثار تاریخی از جنس های مختلف است.

او افزود: این نشست ها در گام نخست، با حضور صاحبنظران حوزه های مختلف در چارچوب نقد و بررسی روش ها، حد و مرز مداخلات و هدفمندسازی طرح های پژوهشی – آموزشی برنامه ریزی شده است.
احمدی خاطر نشان ساخت که درحاشیه این نشست ها سخنرانی های مرتبط با موضوع نشست برگزار می شود که شرکت در آن برای تمامی علاقمندان و دانشجویان آزاد است.

به گفته رییس پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی ، در نخستین نشست تخصصی مرمتگران، مهدی عود باشی و محمد مرتضوی از اعضای هیأت علمی دانشگاه هنر اصفهان سخنرانی خواهند کرد.

احمدی موضوع این سخنرانی ها را "از حفاری تا نگهداری؛ شناخت عوامل، ارزیابی شرایط و حفاظت پیشگیرانه در مجموعه های فلزی باستانی" و "رهیافت های و چالش های نوین در بحث حفاظت آثار فلزی تاریخی- فرهنگی" اعلام کرد.

او افزود: شرکت در این نشست که ساعت ۱۰صبح روز ۲۴خرداد ماه در سالن اجتماعات پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود برای علاقمندان آزاد است .
کد خبر: 81314
Share/Save/Bookmark