مسابقه بزرگ داستان نویسی " انقلاب و راویان کوچک" در تهران برگزار می شود
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛
مسابقه بزرگ داستان نویسی " انقلاب و راویان کوچک" در تهران برگزار می شود
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقه داستان نویسی " انقلاب و راویان کوچک" در تمامی کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می شود.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹
به گزارش هنرنیوز ؛ به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر مسابقه داستان نویسی با عنوان "انقلاب و راویان کوچک" ویژه سنین کودک و نوجوان از روز سه شنبه 12 بهمن لغایت پنجشنبه 21 بهمن در تمامی کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می شود.

علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران با اعلام این خبر افزود: این مسابقه با هدف برانگیخته شدن استعداد نویسندگی و پویایی احساس برداشت آزاد از تصاویر در بین کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی در خصوص شیوه شرکت در مسابقه گفت:در این مسابقه کودکان و نوجوانان با مراجعه به نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود برگه هایی دریافت می کنند که در آنها تصویری از انقلاب ترسیم شده است و متقاضیان بر اساس برداشت خود از تصویر موجود در ده سطر داستان کوتاهی خواهند نوشت.

نیکنام افزود: اسامی برگزیدگان مسابقه داستان نویسی "انقلاب و روایان کوچک"بر روی پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران به آدرس:tehranpl.ir اعلام و به منتخبین جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
کد خبر: 94004
Share/Save/Bookmark