معرفی برگزیدگان مسابقه اربعین برنامه «یک برش زندگی
از شبکه دو ببینید
معرفی برگزیدگان مسابقه اربعین برنامه «یک برش زندگی
برگزیدگان مسابقه فیلم و عکس پیاده روی اربعین برنامه «یک برش زندگی» معرفی شدند.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
به گزارش هنرنیوز ، این مسابقه با استقبال عزاداران و عاشقان حرمین حسینی آذرماه امسال در شبکه دو برگزار شد و در نهایت سه نفر در بخش عکس و سه نفر در بخش گزارش و فیلم برگزیده شدند.

امیر حدیدی، سعید شیخی و علی مجد آبادی در بخش عکس مسابقه «یک برش زندگی» برگزیده شدند و حسین جعفری، کوثر سنجریان و علی باقری و امیر حسین ندیری به طور مشترک رتبه اول تا سوم بخش فیلم و گزارش این مسابقه را به خود اختصاص دادند.

به زودی گروه اجتماعی شبکه دو با اهدا جوایز نقدی از برگزیدگان مسابقه پیاده روی اربعین برنامه «یک برش زندگی» قدردانی خواهد کرد.

«یک برش زندگی» به تهیه کنندگی محمود فلاح پرویزی کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است که شنبه تا چهارشنبه در ساعت های ۸:۳۰، ۱۳ و ۱۸ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

برنامه «یک برش زندگی» در هفته سوم اسفند (۱۶ تا ۲۰ اسفند) به معرفی نقاط مختلف ایران برای آشنایی بیشتر مردم و سفر به تمام نقاط ایران اختصاص داده شده و مخاطبان علاقمند می توانند عکس ها و فیلم های خود را با موضوع ارائه شده، از طریق پست الکترونیکی برنامه به آدرس info@۱-bz.irارسال کنند؛ همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۰۷ و سایت برنامه به آدرس www.۱-bz.irاز دیگر راه های ارتباطی این برنامه هستند.
کد خبر: 79803
Share/Save/Bookmark