دانشگاه سپهر اصفهان با جشنواره پنجم حسنات همکاری می­کند
دانشگاه سپهر اصفهان با جشنواره پنجم حسنات همکاری می­کند
ستاد خبری جشنواره ملی فیلم حسنات اعلام کرد که دیداری با حضور قائم مقام رئیس جشنواره و دبیر اجرایی جشنواره با مدیریت دانشگاه هنر سپهر اصفهان انجام شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
به گزارش هنرنیوز؛ در این نشست که در راستای چگونگی برگزاری و نوع همکاری های متقابل در مراحل اجرایی جشنواره بود مدیران این دو مجموعه برآن شدند تا از ظرفیت های موجود در این دانشگاه استفاده کنند.

همانطورکه در دوره های قبل هم از اساتید در برگزاری کارگاه ها و از دانشجویان هنرمند و فعال در بخش های مختلف جشنواره استفاده می شد مقرر شد تا این همکاری ها بیشتر شود و گسترش یابد .

* انعکاس تنها جشنواره بومی اصفهان در آینه صدا و سیمای مرکز استان

ابراز حمایت صدا و سیمای مرکز استان اصفهان از تنها جشنواره بومی اصفهان و معرفی هر چه بیشتر این جشنواره به همشهریان در صدا و سیما و رسانه های استانی

به گزارش هنرنیوز، در جلسه ای که با حضور قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان اصفهان و رئیس جشنواره ، قائم مقام و دبیر اجرایی برگزار شد ؛ حول محور جشنواره و همکاری متقابل در آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه مسئولین جشنواره حسنات دغدغه خود را در دوره های قبلی برگزاری جشنواره عدم حمایت و انعکاس مناسب اخبار تنها جشنواره بومی استان در سطح رسانه ها دانستند و ابراز امیدواری کردند که در سال جاری و در پنجمین دوره برگزاری این جشنواره بتوانند همکاری مطلوبی را با آن سازمان داشته باشند.قائم مقام رئیس جشنواره گفت: قطعا جشنواره ای موفق خواهد بود که از سوی ارگان ها خصوصاً رسانه های استان خود در معرض دید مخاطبان ،هنرمندان و همشهریان خود قرار گیرد و به درستی معرفی و شناخته شود.

در این جلسه علیرضا حسینی، قائم مقام صدا و سیما ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق مهم و استقبال کم نظیر از این جشنواره در سطح ملی و از سوی قشر وسیعی از هنرمندان و فیلمسازان جوان، حمایت خود را از این جشنواره اعلام کرد و افزود : در برگزاری پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در کنار برگزار کنندگان خواهیم بود و از تمام امکانات و ظرفیت صدا و سیما در جهت انعکاس هر چه بیشتر اخبار جشنواره استفاده خواهیم کرد.

حسینی ضمن بیان این نکته که موضوع اصلی جشنواره(احسان و نیکوکاری) از موضوعات اصیل در یک جامعه ایرانی اسلامی است و شامل تمامی مصادیق رفتار انسانی است پیشنهاد داد: از فیلم هایی که در این راستا تولید شده باشد و در لیست برگزیدگان جشنواره به شمار آیند حمایت می شود تا در سایر شبکه ها و رسانه ها نمایش داده شود تا باعث ترویج هرچه بیشتر فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه گردد.

گفتنی است دبیرخانه جشنواره پیشنهادات اجرایی خود را در راستای این همکاری به صدا و سیما ارائه داده است.

* جشنواره حسنات از تشکل های هنری برای همکاری در جشنواره دعوت کرد

مسئولین دبیرخانه حسنات دست همکاری به سوی تشکل های فرهنگی هنری اصفهان دراز کردند

در نشستی با گروه های مختلف هنری و سینمایی این شهر(اعم ازانجمن سینمای جوان، انجمن سینماگران و...) بر تعامل هر چه بیشتر هنرمندان و تشکلهای هنری با این جشنواره تاکید کردند تا در برگزاری این جشنواره ملی آنها را یاری دهند.

به دلیل برگزاری هر ساله این جشنواره ، قائم مقام این جشنواره اعلام آمادگی خود را جهت هر نوع همکاری و برون سپاری فعالیت های اجرایی جشنواره اعلام داشت و گفت: ما منتظر پیشنهادات اجرایی علاقمندان و هنرمندان در این حوزه در بهتر برگزار شدن این جشنواره ملی هستیم و اعتقاد داریم در جشنواره ای که میزبان آن شهر اصفهان به عنوان یک قطب فرهنگی است؛ همکاری هنرمندان اصفهانی اهمیت بسزایی دارد.
کد خبر: 84339
Share/Save/Bookmark