انتشارآلبوم «بی ربط» بی ربط به تعویق افتاد
به دلیل بی قانونی هایی که گریبان فعالان عرصه موسیقی را می گیرد؛
انتشارآلبوم «بی ربط» بی ربط به تعویق افتاد
در پی مشخص نبودن مشکلاتی که هر روزه فعالان عرصه موسیقی با آن دست به گریبانند؛ انتشار آلبوم موسیقی «بی ربط» به خوانندگی احمدرضا عزیزی و تهیه کنندگی مازیار یارعلی به تعویق افتاد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
یکی از موارد و مشکلاتی که سالهاست گریبان موسیقی کشور و اهالی فعال در این حوزه را گرفته است بی قانونی ها و مسائلی است که در خصوص انتشار آلبوم های موسیقی و مشخص نبودن حقوق مولف و اختیارات هنرمند و صاحب اثر رخ می دهد.

در این زمینه، چندی پیش خبر دار شدیم احمدرضا عزیزی خواننده آلبوم «شروع حکایت» و ترک معروف «دل دله دیوونه» که از اعضای گروه موسیقی «کارو» بود، پس از جدا شدن از این گروه با گذشت چند سال در صدد کار بر روی آلبوم مستقلی به نام «بی ربط» به تهیه کنندگی مازیار یارعلی برآمده است.

قرار بود این آلبوم در تاریخ بیستم بهمن ماه سال جاری منتشر شود ولی هنوز از انتشار آن خبری نیست. شایعه های زیادی در رابطه با پخش این آلبوم از سوی رسانه های خبری مبنی بر انتشار آن اعلام شد و شایعاتی دیگر اعم از درگیری تهیه کننده با تیم تولید و پخش آلبوم و خواننده و همچنین کثری بودجه و موارد دیگر که تمامی این موارد از سوی تهیه کننده و تیم تولید تکذیب شد.

این مورد یکی از چندین مواردی است که در سال های اخیر هنرمندان موسیقی را درگیر کرده است و در قالب های مختلف به شدت شاهد آن بوده ایم. حال سوال اینجاست؛ پس از تبلیغات زیاد و اعلام مجدد پخش یک آلبوم چرا هنوز از پخش آن خبری نیست و چه مسائلی انتشار یک آلبوم را که در خط و مسیر مشخص شده خود حرکت کرده است، به تعویق انداخته است؟ آیا واقعا تیم تولید و یا تهیه کننده و یا خواننده مشکلی دارند یا این آلبوم از سوی وزارت ارشاد با مشکل روبه رو شده است یا ایراد کار در جای دیگریست؟!
کد خبر: 79714
Share/Save/Bookmark