واکنش به تکذیب یک گفتگو علیه مرکز موسیقی حوزه هنری
فایل صوتی گفتگو با رضا مهدوی موجود است
واکنش به تکذیب یک گفتگو علیه مرکز موسیقی حوزه هنری
روز چهار شنبه هنر نیوز گزارشی تحت عنوان «مدیری که هم مجوز می‌دهد هم آلبوم تولید می‌کند!» منتشر کرد که از روند تولید آلبوم توسط مدیر مرکز موسیقی جناب پیروز ارجمند حکایت داشت و در این رابطه برای اینکه یک طرفه به قاضی نرفته باشد نظر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رضا مهدوی، مدیرسابق مرکز موسیقی حوزه هنری را جویا شد که این گزارش با بازخوردهای مختلفی مواجه شد.
 
تاريخ : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹
یکی از این اظهار نظرها را رضا مهدوی داشت، در گزارش روز چهارشنبه به نقل از آقای مهدوی آمده «در این باره رضا مهدوی، مدیریت سابق مرکز موسیقی حوزه هنری با توجه به اینکه تمایلی به صحبت در این ارتباط نداشت تنها به یک نکته اشاره کرد که تا آنجای که من اطلاع دارم آقای ارجمند از این سمت استعفا داده و دیگر در جلسات شرکت نمی کند؛ اما اگر مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در سمت خود باشد، این عمل خلاف است و نباید یک مدیر خود را درگیر مسائل اقتصادی کند و ایشان نباید هم اثر موسیقی را تأیید و هم آن را تولید کند.» اما وی صحبت های خود را تکذیب و اعلام کرده که نتوانسته با رسانه ما ارتباط برقرار کند همچنین جوابیه ای در این خصوص به سایت «موسیقی ما» داده در متن این جوابیه آمده:«سه شنبه‌شب آقایی که خود را خبرنگار سایت خبری هنر نیوز معرفی کرد با من تماس گرفت و نظرم را درباره اینکه آیا مدیر موسیقی می‌تواند هم در امر اعطای محوز فعال باشد و هم کار تولید را انجام دهد جویا شد. در پاسخ به او گفتم: اصولاً تمایلی ندارم در رابطه با این موضوعات صحبت کنم و ضمناً پس از استعفایم از حوزه هنری تا به امروز هیچ پرسشی که به آقای پیروز ارجمند و فعالیت‌های ایشان مربوط می‌شده را پاسخ نداده‌ام. در کمال ناباوری امروز با گزارشی تحت عنوان مدیری که هم مجوز می دهد هم آلبوم تولید می‌کند! در خبرگزاری هنرنیوز مواجه شدم که در آن صحبت‌هایی را به نقل از من انتشار داده‌اند.
پس از انتشار این گزارش در ساعت ۱۳:۲۳ تاکنون بارها با تلفن خبرگزاری و خبرنگار نویسنده مطلب تماس گرفته‌ام تا تذکر بدهم این مطلب را اصلاح کنند اما هیچ‌کدام پاسخگو نبودند».
اما در خصوص صحبت های آقای مهدوی هنرمند ارجمند و محترم کشورمان باید گفت که مدیری که چندین سال در بخش موسیقی حوزه هنری مشغول به کار بوده بعید است که رسم مصاحبه را نداند و زمانی که خبرنگار خود و خبرگزاری را معرفی می کند، هر صحبتی امکان بازخورد در آن خبرگزاری را دارد. آقای مهدوی شما که سالها مدیر بوده اید حتما اطلاع دارید که جوابیه طبق قانون مطبوعات باید در همان رسانه ای که گزارش را چاپ کرده منتشر شود. و سپس اینکه تمامی مکالمات و گفتگوها در اغلب خبرگزاری ها و حتی روزنامه ها ضبط می شود و دیگر تکذیبیه خبر به نوعی غیر معمول است؛ چون فایل صوتی آن در دسترس است. از سوی دیگر شخص آقای ارجمند ساعت ۱۷:۳۰ همان روزی که گزارش در مسیر نگارش بود با هنر نیوز تماس می گیرد و در این رابطه مصاحبه می کند که این گفتگو هم در روزهای آینده منتشر خواهد شد. در پایان تنها می توان گفت که فایل صوتی گفتگوی شما در هنرنیوز به امانت موجود است و طبق امانتداری ما در گزاش نیز نقل کردیم که شما تمایلی به صحبت نداشتید اما اعلام نظر رسمی کرده اید!.
کد خبر: 72540
Share/Save/Bookmark