نمايش و نقد فيلم‌هاي كوتاه و مستند در كانون فيلم ناجي هنر
 
تاريخ : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۰
كانون فيلم موسسه ناجي هنر در دومين جلسه نمايش و نقد فيلم‌هاي كوتاه و مستند با موضوع آسيب‌هاي اجتماعي فيلم مستند فرار از خانه به كارگرداني عليرضا حسيني و فيلم كوتاه شكاف سايه‌ها به كارگرداني مهيار رشيديان را نمايش مي‌دهد.

به گزارش هنر نیوز به نقل ازايرنا براساس اعلام روابط عمومي موسسه ناجي هنر، فيلم مستند فرار از خانه نگاهي دارد به معضلات و مشكلات پسران در خانواده و فرار آنها از خانه و كاشانه و گرفتار آمدن در باندهاي قاچاق و در فيلم كوتاه شكاف سايه‌ها ما شاهد شكاف بين نسل ها هستيم، اين فيلم داستان دختري دانشجو را روايت مي‌كند كه با ورود در زندگي شهري و تغيير و تحول در افكار و عقايدش، موجب مخالفت او با سنت‌هاي رايج و از جمله ازدواج مي‌شود تا اين كه مادرش به اصرار پدر به تهران مي آيد.

در اين جلسه رضا دادويي و علي اصغر كشاني از منتقدين سينماي ايران به نقد و مباحثه اين فيلم‌ها با حضور عوامل فيلم مي‌پردازند.

جلسه نمايش و نقد اين فيلم‌ها كه به همت معاونت ارتباطات و اطلاع رساني موسسه ناجي هنر برگزار مي‌شود، ساعت ‪ ۱۷‬چهارشنبه ‪ ۲۷‬مرداد ماه جاري در تالار بتهوون خانه هنرمندان ايران واقع در خيابان ايرانشهر شمالي، باغ هنر تشكيل مي‌شود. ورود براي علاقه مندان آزاد است.

کد خبر: 15390
Share/Save/Bookmark