آلبوم‌های «حس نمادین» و «گوره» وارد بازار موسیقی شدند
عرضه دو آلبوم موسیقی کلاسیک
آلبوم‌های «حس نمادین» و «گوره» وارد بازار موسیقی شدند
نشر موسیقی ارغنون به تازگی دو آلبوم موسیقی «حس نمادین» و «گوره» را وارد بازار موسیقی کرده است. این آلبوم‌ها که در ژانر کلاسیک تولید شده‌اند، توسط آهنگسازان ایرانی براساس فیگورهای موسیقایی ایرانی ساخته و پرداخته شده‌اند.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۹
به گزارش هنرنیوز، «حس نمادین» اثر حسین اصلانی، حاوی دو لوح فشرده در قالب یک مجموعه بوده که شامل قطعاتی با سازبندی‌های متنوع است؛ برخی تکنوازی و تعدادی برای گروه‌های مجلسی و دو اثر برای ارکستر بزرگ به همراهی پیانو.

«گوره» نام مجموعه‌ای از آثار آهنگسازان معاصر ایران برای گیتار کلاسیک بوده که توسط مهیار همتی، نوازنده گیتار نواخته شده است.

قطعات این آلبوم شامل گلم وای، سوئیت مستی در چهار قسمت، شاید اگر مادر بزرگ، لالایی اش را ادامه داده بود به آهنگسازی مهیار همتی، عبور اثر نیما عطرکار روشن، پائیز در دو قسمت به آهنگسازی اردوان وثوقی و"کوئینتت برای گیتار اثری از علی احمدی فر می‌شود. «گوره» در گویش گیلکی به معنی فریاد می باشد.

بر اساس این گزارش، نشر موسیقی ارغنون به تازگی دو آلبوم موسیقی حس نمادین و گوره وارد بازار موسیقی کرده است. این آلبوم‌ها که در ژانر کلاسیک تولید شده‌اند، توسط آهنگسازان ایرانی براساس فیگورهای موسیقایی ایرانی ساخته و پرداخته شده‌اند.

کد خبر: 78553
Share/Save/Bookmark