فیلم‌هایی از بازبینی جشنواره فیلم فجر سی‌وهشتم جا ماندند؟
فیلمسازان مشغول کارند؛
فیلم‌هایی از بازبینی جشنواره فیلم فجر سی‌وهشتم جا ماندند؟
تعدادی از فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر به دلایل مختلف از مرحله بازبینی جا مانده‌اند.
 
تاريخ : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۲
به گزارش هنرنیوز ، ۱۱۵ فیلم سینمایی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فرم پرکردند، از بین فیلم‌های متقاضی حضور در این دوره از جشنواره، تعدادی از آثار به دلایل مختلفی از جمله ادامه فیلمبرداری و یا به مرحله تولید نرسیدن، نسخه بازبینی خود را به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه نکردند.

از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی، «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک‌زاده، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، «اوج ۱۱۰» به کارگردانی سیاوش سرمدی، «اوین» به کارگردانی احمد کاوری، «جان سایه» به کارگردانی حمید خیرالدین، «راند چهارم» علیرضا امینی و «شاه ماهی» به کارگردانی نادر مقدس اشاره کرد.

لازم به ذکر است که صاحبان آثار متقاضی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باید حداکثر تا ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۸ نسخه بازبینی هیأت انتخاب را به صورت DCP یا DVD تحویل می‌دادند و این فیلم‌ها با وجود تکمیل فرم تقاضا برای حضور در جشنواره هر یک به دلایل فنی موفق به رساندن نسخه اولیه در موعد اعلام شده، نشده‌اند.

در این دوره جشنواره، ۱۱۵ فیلم سینمایی به همراه ۳۶ فیلم مستند فرم ثبت‌نام جشنواره را تکمیل کرده‌اند که در میان فیلم‌های سینمایی، ۳۷ اثر به فیلمسازان اول اختصاص دارد.

مهر
کد خبر: 97831
Share/Save/Bookmark