بازداشت موقت دو هنرمند و مدیر تئاتری
مدیرکل هنرهای نمایشی تأیید کرد
بازداشت موقت دو هنرمند و مدیر تئاتری
در پی حکم قضایی مبنی‌بر توقیف نمایش «رویای شب تابستان» به کارگردانی مریم کاظمی، کارگردان این نمایش و مدیر تئاتر شهر هم بازداشت شدند.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵
به گزارش هنرنیوز ، شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این خبر، بیان کرد: با احضار خانم کاظمی و دکتر سعید اسدی مدیر سالن کارگردان نمایش "رویای شب تابستان"، به دلیل مشکلی که نسبت به تیزر نمایش پیش آمده بود، روند رسیدگی به ماجراء تا پایان وقت اداری امروز یکشنبه، ۱۸ شهریور طول کشید و منجر به بازداشت موقت آن‌ها شد.

او افزود: با وجود پیگیری‌های زیادی که صورت گرفت، به‌دلیل این‌که وقت اداری به پایان رسیده بود، نتوانستیم اقدامی انجام دهیم و این اتفاق ناخوشایندی است که رخ داده است. چراکه مشکل پیش‌آمده بدون این‌که نمایش دچار مشکل محتوایی باشد، اتفاق افتاده و متاسفانه تیزر نمایش مونتاژی از چند تصویر مختلف بوده که شبهه ایجاد کرده است.
وی تأکید کرد: این اتفاق سبب شد از این پس توجه جدی به فضای مجازی شود و البته دستگاه قضایی هم وظایفی دارد و ما هم ملزم به تمکین از قانون هستیم.
کرمی اضافه کرد: به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی در صورت احضار، به دادگاه می‌روم چراکه مسئولیت صدور مجوزها بر عهده من است و بابت هر اتفاق تئاتری باید پاسخگو باشم که حتماً خود را ملزم به این‌کار می‌دانم اما امیدوارم این اتفاق هرچه سریع‌تر به پایان برسد.
کد خبر: 97011
Share/Save/Bookmark