سری جدید «سریالیست» روی آنتن شبکه یک می‌رود
از ۱۷تیر؛
سری جدید «سریالیست» روی آنتن شبکه یک می‌رود
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷
سری جدید برنامه «سریالیست» از ۱۷ تیر با فضا، دکور و آیتم های تازه به صورت هفتگی پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش هنرنیوز، فصل قبلی «سریالیست» در شب های نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد و طی آن، بهترین سریال سال ۹۹ با دریافت حدودا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار رای و نظر از سوی مردم، معرفی شد.

با تصمیم شبکه قرار بر این شد «سریالیست» به صورت هفتگی ادامه داشته باشد و این بار به تولیدات ۱۴۰۰ سیما در حوزه سریال بپردازد. این برنامه هر هفته پنجشنبه ها با عوامل و بازیگران یکی از سریال هایی که در سال جاری روی آنتن شبکه های مختلف سیما رفته، گفتگو می کند.

همچنین به جز بخش گفتگوی اصلی برنامه، «سریالیست» آیتم های دیگری با موضوعات مختلف همچون خاطره بازی دارد و شخصیت های سریال های نوستالژیک مردم به برنامه می آیند و فضای ویژه ای با آنها رقم خواهد خورد. بررسی هفتگی یک پرونده در آیتمی با اجرای یکی از بازیگران سینما و تلویزیون از دیگر بخش های این برنامه است.

«سریالیست» با دکوری کاملا جدید در فضایی نو تولید می شود و تنی چند از بازیگران و کمدین ها هم در این سری آیتم اجرا می کنند.

سری جدید این برنامه به تهیه کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که از پنجشنبه ۱۷ تیر هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
کد خبر: 98679
Share/Save/Bookmark