آلبوم رضا صادقی در انتظار مجوز
میکس و مستر «فقط گوش کن» پایان یافت
آلبوم رضا صادقی در انتظار مجوز
مراحل میکس و مستر «فقط گوش کن» آلبوم جدید رضا صادقی به پایان رسیده و در حال اخذ مجوز نهایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و به زودی منتشر می‌شود.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴

به گزارش هنرنیوز، بابک صحرایی، ترانه مکرم، علی استیری، امیرحسین الهیاری، مهرزادامیرخانی، بیتا طایی، رضا صادقی، ابراهیم منصفی، حسین سلیمانی، عرفان سلیمی، مهدی محمدی و نگار جعفری ترانه‌سرایان این آلبوم هستند.
چندی پیش رضا صادقی در خصوص نام گذاری آلبوم تازه‌اش گفته بود: بعضی‌ها یادشان رفته که موسیقی برای گوش دادن است نه اینکه در حین پخش شدن آن حرف بزنند و سعی در نقد آن داشته باشند.
همچنین این خواننده موسیقی پاپ از اهالی موسیقی خواست تا با توجه به زحمات بسیاری که برای تهیه و انتشار یک اثر موسیقی می‌شود و مشکلاتی که پیش رو دارد آثار را بصورت اورجینال بخرند و از دانلود آن حتی الامکان اجتناب کنند.
در این آلبوم رضا صادقی سنت همیشگی خود را حفظ کرده و یک قطعه را برای مردم شهرش بندرعباس با گویش بندری خوانده است. این قطعه که ششمین آهنگ این آلبوم است کاری است با ترانه سرایی مرحوم ابراهیم منصفی و آهنگسازی فاضل پیش و تنظیم مجید نصیری که تعدادی از نوازنده‌های بندری نیز در این قطعه حضور دارند.

کد خبر: 79283
Share/Save/Bookmark