"روياها" در فرهنگسراي انقلاب "بيدار" مي شوند
 
تاريخ : يکشنبه ۶ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۱
فيلم سينمايي "بيداري روياها" ساخته "محمد علي باشه‌آهنگر" در فرهنگسراي انقلاب نقد و بررسي مي‌شود.

به گزارش هنر نیوز به نقل از شبستان، "باشه آهنگر" در گفتگویی عنوان کرده بود که زمان وقوع داستان در يكي دو سال اخير است و فيلم "فرزند خاك" نيز به نوعي الگوي ما در نوشتن فيلمنامه بوده است، منتهي اتفاقي كه در "بيداري روياها" مي افتد از "فرزند خاك" تكان دهنده تر است و تماشاگر را به فضايي شگفت انگيز كه متاثر از روابط اجتماعي ناشي از جنگ است، مي برد.

"بيداري روياها" روايت‌گر فضايي متاثر از روابط اجتماعي ناشي از جنگ است. اين فيلم روایت گر فضایی متاثر از روابط اجتماعی ناشی از جنگ است و آهنگر در این داستان رزمنده ای را روایت می كند كه پس از 20 سال اسارت به كشور باز می گردد اما...

اين نشست كارگاهي بيست و هشتمين گردهمايي علاقه‌مندان هنر سينما و اعضاي كانون فيلم اميد فرهنگسرا با موضوع نمايش و تحليل فيلم "بيداري روياها" ساخته محمد علي باشه‌آهنگر سه‌شنبه 8 تير ماه جاري برگزار مي‌شود و طي آن مهم‌ترين و كاربردي‌ترين مباحث فيلم فوق، مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد و سپس، با طرح موضوعات تخصصي‌تر در حوزه سينما ادامه مي‌يابد.

بازيگران عباراتند از: امين حيايي، هنگامه قاضياني، امير حسين آرمان، رز رضوي، حميد فرخ‌نژاد و سارا خوئيني‌ها، اسماعيل خلج، حميدرضا آذرنگ و حبيب دهقان‌نسب حضور دارند.

گفتني است، علاقه‌مندان به عضويت در كانون فيلم اميد و حضور در گردهمايي مي‌توانند هر روز تا سه‌شنبه 8 تير جاري از ساعت 8 تا 16 به نشاني بزرگراه نواب صفوي تقاطع خيابان كميل شرقي فرهنگسراي انقلاب واحد فرهنگي و يا براي حضور در برنامه و تهيه بليت در مورخ سه‌شنبه 8 تير ماه از ساعت 17 تا 20 به تالار فجر فرهنگسرا مراجعه كنند.

کد خبر: 12033
Share/Save/Bookmark