تمدید کنسرت گروه موسیقی «شمس»
تمدید کنسرت گروه موسیقی «شمس»
کنسرت گروه موسیقی شمس که قرار بود روزهای نهم و دهم آبان در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شود، یک روز دیگر تمدید شد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۴

به گزارش هنرنیوز، این کنسرت موسیقایی علاوه بر میزبانی علاقه مندان موسیقی ایرانی در روزهای نهم و دهم آبان روز یازدهم نیز پذیرای مخاطبان خواهد بود. بر این اساس گروه شمس ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ روزهای نهم، دهم و یازدهم آبان برنامه خود را برای علاقه مندان موسیقی ایرانی اجرا می کند.
گروه شمس به سرپرستی کیخسرو پورناظری، آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی سهراب پورناظری همراه با سماع‌گران و همخوانی نجمه تجدد اشعار مولانا، هومن ذكايي و رهي معيري را براساس موسیقی معاصر ایرانی و موسیقی تنبور اجرا می کنند.
گروه شمس پیش از این قرار بود روزهای هفتم و هشتم شهریور در کاخ نیاوران کنسرتی را برگزار کند اما بنا به دلایلی که گروه ناهماهنگی مدیران پیشین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عنوان کردند، این کنسرت به تعویق افتاد.
کيخسرو پورناظري تنبور، تهمورس پورناظري سه تار، تار، تنبور، سهراب پورناظري سه تار، کمانچه، تنبور،نجمه تجدد همخوان، پوريا پورناظري تنبور،روبين واسي سازهاي کوبه اي،حسين رضايي نيا دف، کاوه گرايلي تنبور، مهيار طريحي سنتور،داريوش آذرباس، ندا خاکي تنبور،عليرضا جوادي تنبور، خورشيد دادبه تنبور، نيکناز ميرقلمي تنبور، سپند دادبه تنبور نواگران این کنسرت موسیقی هستند.

کد خبر: 65116
Share/Save/Bookmark