برپایی مسابقه نقاشی«استکبار ستیزی» در فرهنگسرای گلستان
همزمان با فرارسیدن ۱۳ آبان
برپایی مسابقه نقاشی«استکبار ستیزی» در فرهنگسرای گلستان
 
تاريخ : پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶

مسابقه نقاشی «استکبار ستیزی» همزمان با یوم ا... ۱۳ آبان به همت فرهنگسرای گلستان در منطقه ۸ برگزار می شود.
به گزارش هنرنیوز، این مسابقه با محورهای اصلی چون: «استکبار ستیزی و دشمنان انقلاب اسلامی»، «قیام عاشورا و استکبار ستیزی»، «دفاع مقدس و استکبار ستیزی« و «پیشرفت(علوم، فنون، صنایع و...) و استکبارستیزی(ما می توانیم) به صورت غیررقابتی در دو رده سنی ۶ تا ۹ و ۹ تا ۱۲ سال برگزار و تمامی شرکت کنندگان آن از نظر داوران برگزیده می باشند و در پایان این مسابقه نیز گواهی حضور در مسابقه همراه با هدیه فرهنگی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.
شرکت کنندگان در این مسابقه می توانندآثار خود را با تکنیک نقاشی آزاد( غیر از کلاژ برجسته) بدون دخالت مستقیم بزرگسالان و درکاربرگ های نقاشی یا قطع ۲۱ در ۳۰ سانتی متر( قطع A۴ ) به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. همچنین علاقه مندان می توانند برای دریافت کاربرگ نقاشی به سایت فرهنگسرا به نشانی: Golestan.farhangsara.ir مراجعه نمایند.
دبیرخانه این مسابقه در فرهنگسرای گلستان واقع در تهران، خیابان نارمک، میدان هلا احمر، خیابان گلستان آماده دریافت آثار بوده و چنانچه آثار از طریق پست ارسال می شود شرکت کنندگان برای اطمینان دریافت آثار خود به دبیرخانه می توانند با شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ تماس حاصل نمایند.
همچنین به پاس تقدیر از صاحبان اثر به ۳ اثربرتر یک دستگاه تبلت و از ۴۰ اثر برتر در روز ۲۲ بهمن نمایشگاهی به صورت نگاه گذر برگزار می شود. شایان ذکر است که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه نقاشی ۳۰ آذر ماه و اعلام نتایج ۱۲ بهمن ماه ۹۴ خواهد بود.
کد خبر: 84412
Share/Save/Bookmark