کانون زبان ایران دوره‌های تک پودمان برگزار می‌کند
کانون زبان ایران دوره‌های تک پودمان برگزار می‌کند
کانون زبان ایران با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به برگزاری دوره‌های تک پودمان ویژه‌ی دبیران زبان آموزش و پرورش، مدرسان و کارشناسان آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی و دیگر علاقه‌مندان به آموزش زبان انگلیسی کرده است.
 
تاريخ : دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
به گزارش هنرنیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، «آزمون سازی زبان انگلیسی» و «تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی» عنوان این دوره‌هاست که هر کدام به مدت 16 هفته برگزار خواهد شد.

بر این اساس، در دوره‌ی تخصصی «آزمون سازی زبان انگلیسی» 200 ساعت آموزش نظری و عملی برگزار می‌شود که طی آن 6 درس با عنوان‌های مفاهیم اولیه آزمون سازی، فنون طراحی آزمون استاندارد، اصول ساخت سوالات واژگان، اصول ساخت سوالات دستور زبان، اصول ساخت سوالات مهارت‌های چهارگانه زبانی و آمار مقدماتی با رویکرد کاربردی ارایه خواهد شد.

در دوره تخصصی «تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی» نیز طی 200 ساعت آموزش نظری و عملی و در قالب 4 درس اصول تهیه و تدوین مواد درسی، ارزیابی و بهینه سازی مواد درسی، تهیه و تدوین مواد درسی مهارت‌های خواندن و نگارش، تهیه و تدوین مواد درسی مهارت‌های شنیداری و گفتاری و بومی‌سازی مواد آموزشی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود. رویکرد این دوره نیز علمی و کاربردی است.

بر اساس این خبر، در پایان این دوره به شرکت کنندگانی که تک پودمان را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، گواهینامه‌ی معتبر با تایید کانون زبان ایران و دانشگاه جامع علمی کاربردی اعطا می‌شود.

شهریه‌ی شرکت در هر یک از این دوره‌ها شش میلیون و 704 هزار ریال است و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 9 اردیبهشت در نشانی www.ilireg.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88492244 تماس بگیرند.
کد خبر: 94312
Share/Save/Bookmark