مهدی کوشکی: کاش با توجه به کیفیت آثار، نمایش ها تمدید شوند
گفتگوی هنرنیوز با مهدی کوشکی کارگردان نمایش «ولپن»؛
مهدی کوشکی: کاش با توجه به کیفیت آثار، نمایش ها تمدید شوند
 
تاريخ : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۹
مهدی کوشکی کارگردان نمایش «ولپن» گفت: «ولپن» خوشبختانه مورد استقبال مخاطب قرار گرفت و تمدید شد اما کاش با توجه به کیفیت آثار، نمایش ها تمدید شوندنه خالی ماندن سالن.

مهدی کوشکی کارگردان نمایش «ولپن» در گفتگو با هنرنیوز در خصوص تمدید اجرای این نمایش تا 29 مهر ماه گفت: نمایش «ولپن» 30 اجرا در کارگاه نمایش داشت که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد ونظرات بسیاری برای این نمایش در سایت تئاترشهر گذاشته شده بود که برای گروه ما بسیار خوشایند بود.

وی ادامه داد: بعد ازاتمام 30 اجرا در کارگاه نمایش ما به دنبال فضایی خصوصی برای اجرای مجدد این نمایش بودیم وموسسه ای در هفت تیر را برای اجرا پیدا کردیم که بعد از بررسی سالن این موسسه توسط شورای کنترل مرکزهنرهای نمایشی این سالن قابلیت های لازم برای اجرا را نداشت به همین خاطر ما نتوانستیم در آنجا کار را اجرا ببریم.

کوشکی خاطرنشان کرد: البته یکی از دلایلی که باعث شد تا اجرای ما تمدید شود این بود که قرار است تا در کارگاه نمایش کاری از فرهاد شریفی به روی صحنه برود که بازیگرش در کار دیگری است و تا آمدن بازیگر شریفی به ما پیشنهاد دادند تا کار را دو مرتبه در کارگاه نمایش به روی صحنه ببریم.

این کارگردان تاکید داشت: این اتفاق بسیار برای گروه ما خوشایند بود اما دوست داشتم تا به کیفیت اثر توجه شود برای تمدید نه خالی بودن کارگاه نمایش و خوشبختانه ما توانستیم تا دو هفته این نمایش را دوباره اجرا کنیم.

وی افزود: چون این نمایش در دوازدهمین جشنواره دانشجویی کار شده بود و زمان زیادی از تولید آن می گذشت تصمیم گرفتم تا نمایش را در بخش خصوصی اجرا کنم چرا که فعال تر است اما تئاترشهر با کمک هزینه ای پائین کارگاه نمایش را در اختیار ما گذاشت.

مهدی کوشکی تصریح کرد: مخاطب امروز تئاتر باهوش است و برای دیدن کاری خوب به تئاترشهر می آید و خوشبختانه «ولپن» در اجراهایش با مخاطب بسیاری رو به رو شده است در هر صورت پیشنهاد تمدید اجرای این کار از سوی تئاترشهر بود که ما هم استقبال کردیم.

این کارگردان گفت: با برنامه های مدیریتی و مدیران تئاتری کاری ندارم اینکه با تمدید این کار موافقت کردم به این خاطر بود که مخاطب را دوست دارم و برای مخاطب کار می کنم و همچنین فرصتی است که باید غنیمت بدانیم.

وی اظهار داشت: چندان موافق کارهای عجیب و غریب نیستم و بیشتر به این فکر می کنم که از دل متن کاری جذاب در آید و صحنه مجالی برای بازیگر باشدتا بتواند استعدادهای خود را نشان دهد البته تمام ایده های کار از خودم بود اما ما یک تیم بودیم که همه در موفقیت آن نمایش نقش دارند.

کارگردان نماش« ولپن» در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این کار در جشنواره دوازدهم دانشجویی اجرا شد و این دومین بار است که اجرا می رود نگاهم نسبت به کار قبلی بسیار تغییر کرد چرا که در 3 سال قبل کمدی را جور دیگری می دیدم اما در این دوره قصه را پررنگ تر نشان دادم و سعی کردم تا تماشاگر در کنار خنده هایش به فکر فرو رود.

کد خبر: 33355
Share/Save/Bookmark