نمایش فیلم سینمایی «روزگار عشق و خیانت» از شبکه پنج سیما
همزمان با روز جهانی قدس؛
نمایش فیلم سینمایی «روزگار عشق و خیانت» از شبکه پنج سیما
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۶
فیلم سینمایی" روزگار عشق و خیانت" به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی داود بیدل جمعه ۲ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش هنرنیوز، فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به تهیه کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی داوود بیدل با موضوع انقلاب اسلامی و جریان صهیونیست که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و با بایکوت کامل رسانه ای و بی مهری مسئولان فرهنگی کشور مواجه شده و در بدترین زمان ممکن یعنی همزمان با جشنواره فجر سال بعد اکران شد، اکنون و بعد از سه سال فرصت نمایش از رسانه ملی را پیدا کرد.

بنابراین گزارش هیات داوری بخش فلسطین و مقاومت به نمایندگی از کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بخش تجلی اراده جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» را که به وجه مهمی از ابعاد ناپیدای فعالیت‌های صهیونیستی در عرصه اقتصاد و تاریخ این مرز و بوم می‌پردازد، اثر برگزیده خود اعلام کرده بودند.

«روزگاری عشق و خیانت» در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت نیز توانست توجه علاقمندان و همچنین داوران را به خود جلب نماید.

این فیلم به کارگردانی داود بیدل و به تهیه کنندگی روح الله شمقدری ساخته شده است و در آن بازیگرانی همچون شهرزاد کمال‌زاده، میلاد کی‌مرام، همایون ارشادی، نسرین مقانلو، سحر قریشی، حسن جوهرچی، جعفر دهقان، علی اوسیوند، آتش تقی‌پور و جمشید هاشم‌پور ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می‌کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته‌ای که سال‌ها از مواجهه با آن هراس داشته است.
کد خبر: 94655
Share/Save/Bookmark