بازیگر «آخرین امپراطور» نخست‌وزیر ژاپن می‌شود
بازیگر «آخرین امپراطور» نخست‌وزیر ژاپن می‌شود
«کری هیرویوکی تاگا»، بازیگر ژاپنی‌‌الاصل هالیوود، در فیلم سینمایی «داستان زندگی رونالد ریگان» در نقش نخست‌وزیر ژاپن در دهه ۸۰ میلادی،زمان ریاست جمهور «ریگان»، ظاهر خواهد شد.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۸
به گزارش هنرنیوز؛ «کری هیرویوکی تاگا»، بازیگر ژاپنی‌الاصل هالیوود که تاکنون در فیلم‌های سینمایی زیادی چون «آخرین امپراطور»، «سیاره میمون‌ها»، «پرل هاربر» و «فضانوردان: نسل آینده» ایفای نقش کرده است، اکنون قرارداد بازی در پروژه سینمایی «داستان زندگی رونالد ریگان» را امضاء کرده است.

بازیگر «آخرین امپراطور» نخست‌وزیر ژاپن می‌شود

او قرار است در این پروژه ۲۵ میلیون دلاری در نقش «یاسوهیرو ناکاسون»، نخست‌وزیر ژاپن طی سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۷ میلادی ایفای نقش کند. «ناکاسون» برای روابط نزدیک و صمیمانه‌اش با «رونالد ریگان»، چهلمین رئیس جمهور آمریکا مشهور بود.

«ناکاسون» که اکنون با ۹۷ سال سن پیرترین نخست‌وزیر پیشین ژاپن است که هنوز در قید حیات است، زمانی‌که متوجه شد «هیرویوکی تاگا» قرار است نقش او را بازی کند گفت: از اینکه می‌بینم بازیگر قوی و قابلی چون «کری هیرویوکی تاگا»، قرار است نقش من را بازی خود بسیار خوشنودم. بی‌صبرانه منتظرم تا اجرای او را ببینم.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «ریگان» به تهیه‌کنندگی مشترک «مارک جوزف» و «رالف وینتر»، داستان زندگی «رونالد ریگان» را از زاویه دید «ویکتور»، یک مأمور «کاگ‌ب»، سازمان اطلاعات شوروی سابق،روایت می‌کند که از زمانی که «ریگان» به عنوان یک ضد کمونیست ریاست اتحادیه بازیگران آمریکایی را به عهده داشت، فعالیت‌های او را تحت نظر داشت.

فارس نوشت پیش از این اعلام شده است که نقش جوانی‌های «ریگان» را «دیوید هنری» بازی خواهد کرد. «جان ویت»، پدر «آنجلینا جولی» از دیگر بازیگرانی است که بازیش در این فیلم قطعی شده ولی هنوز معلوم نیست که قرار است در چه نقشی بازی کند.
کد خبر: 84601
Share/Save/Bookmark