امیدوارم «قهوه تلخ» کام مردم را شیرین کند
برزو ارجمند در گفتگو با هنرنیوز:
امیدوارم «قهوه تلخ» کام مردم را شیرین کند
 
تاريخ : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۰
یکی از بازیگران سریال «قهوه تلخ» از تلاش بیشتر گروه برای تصویربرداری این سریال پر طرفدار خبر داد .

برزو ارجمند در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز افزود: تصویربرداری سریال «قهوه تلخ» بعد از وقفه کوتاه و استراحتی که برای گروه مهیا شد با تلاش بیشتری برای تولید بقیه این سریال آغازشده که سری 12 آن تولید و روانه بازار شده و به همین زودی نیز بقیه آن بتدریج تولید خواهد شد .

وی با بیان اینکه حضور در این سریال موجب شد که من امسال هیچ فیلمی در جشنواره فیلم فجر نداشته باشم ابراز امیدواری کرد سریال «قهوه تلخ» توانسته باشد کام مردم را شیرین کند .

در مجموعه تلويزيوني «قهوه تلخ» كه به تهيه كنندگي مجيد و حميد آقاگليان ساخته مي‌شود بازيگراني نظير مهران مدیری، سيامك انصاري، برزو ارجمند ، علي لك‌پوريان، آرام جعفري، سحر زكريا، اليكا عبدالرزاقي، سحر جعفري جوزاني، هادي كاظمي، نادر سليماني، بيژن بنفشه‌خواه، فلامك جنيدي، سعيد پيردوست، ساعد هدايتي و ... ايفاي نقش مي‌كنند.

داستان‌هاي «قهوه تلخ» توسط امير مهدي ژوله و خشايار الوند نوشته شده است.

قهوه تلخ قراراست در 50 قسمت ساخته شود و لوكيشن‌هاي اين سريال يك كاخ و يك بازار است كه از مضموني تاريخي برخوردار است و داستان‌هاي آن در يك كاخ مي‌گذرد.

قهوه تلخ حدود 33 بازيگر اصلي دارد و داستان آن با بازي سيامك انصاري در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتداي داستان كه در دنياي امروز مي‌گذرد، يك فنجان قهوه تلخ مي‌خورد و با خوردن آن به تاريخ سفر مي‌كند. او در طول زمان به مورخي تبديل مي‌شود كه در مرور خاطرات تاريخي خود و هر بار دچار مسائلي مي‌شود كه اين مسائل داستان‌هاي سريال را رقم مي‌زند.





کد خبر: 23031
Share/Save/Bookmark