آثار ارائه شده از جوانان ارزش کیفی بالایی دارد
علی اکبر قربانی:
آثار ارائه شده از جوانان ارزش کیفی بالایی دارد
علی اکبر قربانی گفت: آثار ارائه شده از جوانان ارزش کیفی بالایی دارد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۱

علی اکبر قربانی گفت: آثار ارائه شده از جوانان ارزش کیفی بالایی دارد.
به گزارش هنرنیوز علی اکبری قربانی، عضو هیات انتخاب بخش آهنگسازی با موضوع دستاوردهای انقلاب با اعلام این مطلب گفت: بیش از نیمی از آثار ارئه شده ارزش و کیفیت خوبی داشتند. این نشان دهنده این است که می توان به آینده آهنگسازان جوان خوش بین بود.
وی افزود: در این دوره چند اثر بی کلام ارئه شده در حد بسیار بالایی بودند؛ با توجه به اینکه نوشتن یک اثر موضوعی که در آن کلام نباشد، کار دشواری محسوب می شود و باید از همه ابزارهای آهنگسازی و سازبندی برای انتقال مفاهیم نهفته استفاده شود. خوشبختانه آثار بی کلام ارائه شده دراین بخش در حد بسیار خوبی بود.
علی اکبر قربانی فضای جشنواره را مثبت دانست و اظهار داشت: اگر رقابت جشنواره موسیقی فجر هم نهادینه شود این جشنواره میدانی برای استعداد جوان می شود که آینده موسیقی از این جشنواره تعیین می شود.
عضو هیات انتخاب بخش آهنگسازی با اشاره به ضرورت حضور بزرگان موسیقی در جشنواره موسیقی فجر گفت: باید راه حل هایی را فراهم کرد تا بزرگان موسیقی در جشنواره حضور پیدا کنند و تجربیات خود را به نسل جوان به صورت برگزاری کارگاههای آموزشی انتقال دهند؛ چرا که تلفیق تجربیات اساتید و انرژی جوانان منجر به خلق آثار بدیع می شود.
کد خبر: 36181
Share/Save/Bookmark