فاز دوم تخلیه سنگ فروشی ها ی محدوده میدان کتاب سعادت آباد اجرا شد
فاز دوم تخلیه سنگ فروشی ها ی محدوده میدان کتاب سعادت آباد اجرا شد
با دستور شهردار منطقه 2 فاز دوم تخلیه حدود 1080 متر مربع از زمینهای سنگ فروشی های محدوده میدان کتاب سعادت آباد، محله آسمانها عملیاتی شد.
 
تاريخ : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۸
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، رسول کشت پور شهردار منطقه 2 با اعلام این خبر گفت: سلامت جامعه در گرو داشتن محیط زیستی پاک و عاری از هر گونه آلودگی زیست محیطی، صوتی و آب و هوایی است و مدیریت شهری منطقه 2 در ارتقاء کیفیت زیست شهروندان ساکن در این منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

رسول کشت پور با اشاره به تخلیه 4100متر از زمینهای سنگ بری و مصالح فروشی اطراف میدان کتاب در فاز نخست در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری افزود: به دنبال نارضایتی های ساکنین و شهروندان محله آسمانها در محدوده میدان کتاب بدلیل آلودگی های زیست محیطی، ایجاد سرو صدا و ترافیک و آلودگی های بصری ناشی از وجود این مشاغل در محدوده میدان کتاب و در راستای اجرای آرا بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، توافق با مالکین این زمینها و تخلیه فوری این سنگ بری ها در دستور کار معاونت مربوطه قرار گرفت وپس از اجرای فاز نخست ، در فاز دوم 1080 متر دیگر از این زمینها تخلیه و ساماندهی شد.

شهردار منطقه 2 افزود : با اجرای فاز نخست و دوم تخلیه سنگ فروشی های محله آسمانها تا کنون 5180 متر از زمین های تحت تصرف سنگ فروشی های اطرف میدان کتاب تخلیه و پاکسازی شده اند و در آینده ای نزدیک و با اجرای فاز سوم 1270 متر باقی مانده از این زمینها به طور کامل آزاد سازی خواهد شد.

رسول کشت پور آلودگی محیط زیست را از مهمترین مشکلاتی دانست که بشر با آن مواجه است و افزود: با توجه به افزایش جمعیت و گسترش روز به روز صنایع،کنترل آلودگی محیط زیست و جلوگیری از رشد تصاعدی آن از مهمترین دغدغه های مدیران شهری است .

وی با تاکید بر اینکه صنایع آلاینده محیط زیست همچون صنایع سنگ بری با ایجاد گرد و غبار و سرو صدا در محیط زندگی شهروندان اثرات نامطلوب زیست محیطی ایجاد می کنند اظهار کرد: حفظ سلامتی و بهداشت محیط زیست شهروندان از مهمترین وظایف مدیریت شهری است و با جمع آوری و حذف صنایع آلاینده از محیط زیست شهروندان می توان به بهبود وضعیت محیط زندگی مردم کمک کرد.
کد خبر: 97662
Share/Save/Bookmark