پخش اولین قسمت «پایتخت ۶» از اول فروردین/ اتفاقات جدید در راه است
پخش اولین قسمت «پایتخت ۶» از اول فروردین/ اتفاقات جدید در راه است
سیروس مقدم از پخش اولین قسمت فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» از روز جمعه اول فروردین ۹۹ خبر داد.
 
تاريخ : جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۶
به گزارش هنرنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» همزمان با روز اول فروردین ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

سیروس مقدم در این زمینه گفت: «پایتخت ۶» ادامه پایتخت های دیگر است با این تفاوت که این فصل از مجموعه فضای جدید و اتفاقات تازه تری را دارد.

وی با اعلام اینکه این سریال قرار است از اول فروردین ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش شود، افزود:تلاش شده تا شرایط جدید و خوبی را برای مخاطب فراهم کنیم تا در این شرایط خاص جامعه لبخندی بر لب مخاطب بیاید.

مقدم با یادی از خشایار الوند یادآور شد: خشایار الوند یک رکن مهم و ستون اصلی برای پایتخت بود که کاملا روی داستان و شخصیت ها تسلط داشت و نبودش فقدان بزرگی است اما باید بگویم که آرش عباسی که در کنار محسن تنابنده به عنوان نویسنده قرار گرفت یک نفس تازه ای آورد زیرا او سابقه خوبی دارد و ما شاهد دیالوگ های خوبی خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه همه مجموعه «پایتخت ها» را دوست دارد، گفت: من هم بر اساس نظر پزشکان از مردم تقاضا دارم که در خانه بمانند تا بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۶» در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته شده است.

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.
کد خبر: 97987
Share/Save/Bookmark