مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد
مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد
حجت الاسلام والمسلمین عرفاتی به سمت مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد .
 
تاريخ : يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۱
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، طی حکمی از سوی دکتر محمد حسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ، حجت الاسلام والمسلمین عرفاتی به سمت مدیر طرح و برنامه این شبکه منصوب شد .

در بخشی از این حکم آمده است :
از جمله وظایف و مأموریت های مهم جنابعالی برگزاری منظم جلسات شورای طرح و برنامه، جلسات اندیشه ورزی و تشکیل اتاق فکر، تنظیم دو سند راهبردی و تحول شبکه، اقدام جهت ارتقاء سطح برنامه سازی از طریق فراخوان طرح، تعامل مناسب و سازنده با گروه های برنامه ساز، نظارت جدی و کارآمد بر کلیه مراحل تولید برنامه ها، تطبیق طرح ها با اهداف دو سند راهبردی و تحول و اولویتهای برنامه سازی، شرکت مستمر در کمیته برآورد و ارزیابی و ارائه گزارش دقیق و کارشناسانه در جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه ها می باشد.
انتظار دارد با تعامل مناسب و شایسته با تمامی واحدها، بیش از پیش شاهد افزایش سطح کیفی و کمی طرح ها و همچنین ارتقاء سطح هنری و محتوایی تولیدات شبکه باشیم.

ضمناً دکتر محمدزاده از زحمات و تلاشهای علیرضا لک در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است ، عرفاتی پیش از این مدیریت گروه معارف اسلامی شبکه جهانی جام جم را برعهده داشته و دارای سوابق مدیریتی همچون : مدیر گروه معارف و علوم قرآنی ، مدیر طرح و برنامه و نظارت و مدیر امور عمومی شبکه قرآن و معارف سیما و نیز مدیریت امور عمومی معاونت صدا و معاونت فرهنگی آستان مقدس امامزاده صالح (ع) می باشد.
کد خبر: 93927
Share/Save/Bookmark