اعلام شرایط شرکت در مسابقه بزرگ فیلم و عکس پیاده روی اربعین
در «یک برش زندگی» مطرح می شود
اعلام شرایط شرکت در مسابقه بزرگ فیلم و عکس پیاده روی اربعین
شرایط شرکت در مسابقه بزرگ فیلم و عکس پیاده روی اربعین نجف تا کربلا ی «یک برش زندگی» اعلام شد.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰
به گزارش هنرنیوز ،فلاح پرویزی با اعلام این خبر گفت: برنامه «یک برش زندگی» با همکاری گروه اجتماعی شبکه دو مسابقه بزرگی تحت عنوان «مسابقه فیلم و عکس پیاده روی اربعین (نجف تا کربلا)» را برگزار می نماید و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه بزرگ می توانند عکس، فیلم، گزارش و مستندهای کوتاه خود را به نشانی برنامه یک برش زندگی ارسال نمایند.

تهیه کننده این برنامه خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید مربوط به پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری (۱۳۹۳ هجری شمسی) باشد و این قبیل آثار، از امتیاز بیشتری برخوردار خواهند بود. همچنین آثار ارسالی در دو بخش فیلم و عکس مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هر شرکت کننده می تواند به تعداد نامحدود عکس، فیلم، گزارش و مستند کوتاه ارسال نماید و در صورت تمایل برای ارسال بیش از یک اثر، آنها را به صورت یک فایل فشرده در آورده و به یکی از شیوه های الکترونیکی یا پستی به آدرس برنامه ارسال کند.

فلاح پرویزی از دیگر شرایط شرکت در مسابقه به مدت زمان هر فیلم اشاره کرد و گفت: زمان هر فیلم، گزارش و یا مستند کوتاه نباید از ۵ دقیقه بیشتر باشد و همچنین بر روی عکس، فیلم، گزارش و مستندهای کوتاه نباید هیچگونه نشان، لوگو و یا نوشته ای قرار گرفته باشد. شرکت کنندگان در این مسابقه باید به همراه آثارشان، نام و نام خانوادگی، شهر و استان محل سکونت، شماره تماس و توضیح مختصری در مورد عکس و فیلم ارسالی، ارسال کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی از مهمترین شروط شرکت در این مسابقه به این نکته اشاره کرد که: آثار ارسالی نباید پیش از این در هیچ یک از شبکه های تلویزیونی سراسری، استانی و... یا در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده باشد و همچنین نباید در هیچ مسابقه ای شرکت داده شده باشد.

فلاح پرویزی آخرین مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ آذر برشمرد و گفت: این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی گفت: به نفرات اول تا سوم در دو بخش فیلم و عکس جوایز نفیسی اهداء خواهد شد و علاقه مندان می توانند آثار ارسالی خود را به آدرس الکترونیکی Arbaein۹۳@۱-bz.ir و یا آدرس پستی «تهران، میدان آرژانتین، انتهای خیابان الوند، گروه اجتماعی شبکه دو، برنامه یک برش زندگی- کد پستی : ۱۵۱۶۸۵۴۴۱۱» ارسال نمایند.

وی با اشاره به موضوع برنامه این هفته « یک برش زندگی» گفت: این هفته موضوع برنامه، آزاد است و علاقه مندان به ارسال فیلم یا تصویر می توانند با موضوعات دلخواه، آثارشان را برای این برنامه ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه یکشنبه ۲۳ آذر، خانم زهرا بای بعنوان یکصد و شصت و پنجمین خبرنگار افتخاری برنامه معرفی شدند که گروه برنامه ساز «یک برش زندگی» برای ایشان و خانواده شان آرزوی موفقیتهای روزافزون دارند.

برنامه «یک برش زندگی» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ صبح و به مدت یک ساعت به روی آنتن شبکه دو می رود.
کد خبر: 77439
Share/Save/Bookmark