دبیر کل نهاد از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد
در پیامی؛
دبیر کل نهاد از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد
علیرضا مختارپور در پیامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، به نمایندگی از کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اعلام حضور در این مراسم باشکوه، از ملت غیور دعوت کرد تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰
به گزارش هنرنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، متن پیام دبیر کل نهاد در دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ماه بندگی خدا به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و بار دیگر در آستانه روز قدس، روزی که امام عظیم الشأن امت آن را برای حفظ و تقویت آرمان آزادی فلسطین و سرزمین های اشغالی تعیین کردند، قرار گرفته ایم. امروز چهره پلید رژیم صهیونسیتی و هم پیمانان خبیث آن، با جنایت هایی که مرتکب شده اند از همیشه آشکارتر شده است.

روز قدس، روز سردادن فریاد علیه ستمگران و مستکبرانی است که در سرزمین های اشغالی، بحرین، سوریه و یمن علیه مظلومان به جنایت مشغول اند.

در این شرایط به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «عزم و اراده‌ متّکی به ایمان و توکّل و بصیرت و تدبیر، می تواند ملّت های مسلمان را در این چالش ها به پیروزی و سرافرازی برساند و عزّت و کرامت را در سرنوشت آنان رقم زند.»

اینجانب به نمایندگی از کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ضمن اعلام حضور در این مراسم باشکوه، از ملت غیور و همیشه در صحنه دعوت می کنم تا بار دیگر با حضور شکوهمند خود، عظمت و شکوه وحدت مسلمانان جهان را به رخ دشمنان مستکبر عالم بکشانند.

ان شاء الله
کد خبر: 94656
Share/Save/Bookmark