شب عید در راه است
سریال جامانده از نوروز در شبکه یک؛
شب عید در راه است
مجموعه تلویزیونی «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی از هفته آینده ساعت 22:15 از شبکه یک سیما به نمایش درمی‌آید.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۸
به گزارش هنرنیوز ؛ مجموعه تلویزیونی «شب عید» که طنزی اجتماعی دارد، در شش قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است و از شنبه (۳۰ تیر ماه) روی آنتن خواهد رفت.

حمید لولایی، مرجانه گلچین، حسین محب اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، نعیمه نظام‌دوست، سروش جمشیدی و علی هاشمی از بازیگران سریال شب عید هستند.

«شب عید» داستان خانواده‌هایی را روایت می‌کند که برای تفریح در ایام نوروز به شهر مشهد سفر می‌کنند، اما در این میان ماجراهای جالبی برای آن‌ها رخ می دهد و به گونه‌ای داستان این خانواده‌ها در قسمتی از فیلم به یکدیگر مرتبط می‌شود.

داستان‌های این سریال به صورت اپیزودیک و در ارتباط با هم هستند. این مجموعه تلویزیونی از شنبه ۳۰ تیر ماه هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی و جواد فرحانی، مدیر تصویربرداری امیر معقولی، تدوین سیامک مهماندوست تولید شده است.

مرجانه گلچین بازیگر این سریال در صفحه شخصی خود در این باره نوشت: «پخش سریال طنز «شب عید» به کارگردانی آقا سعید آقاخانی با بازی جناب لولایی و من به زودی ا ز شبکه یک سیما، این مینی سریال دارای قصه های متعددیه که در هر قصه تعدادی از همکاران گل نقش آفرینی می کنند، انشالا که دوست داشته باشین. بشتابید بشتابید که غفلت موجب حسرت می شود. اینم یه تبلیغ به روش سینماهای قدیم در لاله زار یاد بهروز خان وثوقی سلطان بازیگران در فیلم گوزنها بخیر یاد باد آن روزگاران یاد باد.
کد خبر: 96663
Share/Save/Bookmark