جشن بزرگ آغاز امامت حضرت مهدی(عج) برگزار می شود
به همت فرهنگسرای رویش و شهرداری
جشن بزرگ آغاز امامت حضرت مهدی(عج) برگزار می شود
به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، فرهنگسرای رویش با مشارکت شهرداری ناحیه 2 منطقه 9 و حوزه 223 انصارالمهدی(عج) روز جمعه 19 آذرماه ساعت 18 جشن" عید بیعت" را در سالن اجتماعات انصار المهدی(عج) برگزار می کند.
 
تاريخ : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۴
به گزارش هنرنیوز، نهم ربیع الاول هر سال هجری قمری، مصادف با آغاز امامت خورشید درخشانِ جهانِ بشریّت و مرواریدِ فروزانِ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام احیاگر معالمِ دین و نابود کننده ی ظلم و ستم و شوکتِ تجاوزکاران و برقرار کننده ی حکومت عدل در سرتا سر جهان و بزرگ منادی توحید و عدالت و وارث راستین پیـامبر اعـظم صلی الله علیه و آله و ائمـه معصـومین علیهم السلام حضرت حجت بن الحسن العسکری، مهدی موعود علیه السلام است.

از این رو فرهنگسرای رویش با مشارکت شهرداری ناحیه 2 منطقه 9 و حوزه 223 انصار المهدی(عج) روز جمعه 19آذرماه ساعت 18 جشن" عید بیعت" را در سالن اجتماعات انصار المهدی(عج) برگزار می کند.

گفتنی است: اجرای تئاتر و سرود، شعبده بازی، قرائت زیارت آل یاسین، مولودی خوانی و سخنرانی از بخش های این برنامه است.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این برنامه در تاریخ اعلام شده به نشانی بزرگراه فتح، جنب بیمارستان شهید شریعت رضوی خیابان شهید عبداللهی حوزه 223 انصارالمهدی(عج) مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66688553 فرهنگسرای رویش تماس بگیرند.
کد خبر: 93611
Share/Save/Bookmark