برگزیدگان جشنواره «الموت»معرفی شدند
برگزیدگان جشنواره «الموت»معرفی شدند
 
تاريخ : شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۷
برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان ایران فصل یک – الموت طی مراسمی معرفی شدند.

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در بخش فیلم دیپلم افتخار فیلم پارسیاد از قزوین برای تحقیق به حامد کلجه‌ای و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال به حسن جعفری برای فیلم کیجا کرچال از بهشهر اهدا شد.

دیپلم افتخار برای فیلم شیشه‌های بخار گرفته از کرج برای فیلمنامه به افشین عامریان و به فیلم اولین سال نو از قم برای فیلمنامه فیلم اولین سال نو از قم و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال به اسماعیل میرزایی برای فیلم آق آت از قم اهدا شد.

در بخش تصویربرداری دیپلم افتخار برای فیلم امین نگهبان شالی های نورس از ساری و آق آت از قم به ترتیب اهدا شد به محمد مقیم پور و داوود رجبی و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال به آرش رصافی برای فیلم شیشه‌های بخار گرفته از کرج اهدا شد.

در بخش تدوین فیلم

دیپلم به یاسر طالبی برای فیلم صدای دیدار از ساری و محمد مقیم پور برای فیلم امین نگهبان شالی های نورس از ساری اهدا شد تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال به یاسر طالبی برای فیلم کیجا کرچال از بهشهر اهدا شد.

در بخش صدا

دیپلم افتخار به مجید قلی زاده برای فیلم امین نگهبان شالی های نورس از ساری و جمال الدین نبات برای فیلم آق آت از قم و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال به محمدرضا ترشیزی و امیر دادور برای فیلم نفس نرم نسیم از خرم آباد اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم مستند و داستانی

دیپلم افتخار اهدا شد به فضل الله تاری برای فیلم تنهایی پر هیاهو از تهران و حسن جعفری برای فیلم کیجا کرچال از بهشهر و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی تا سقف ده میلیون ریال اهدا شد به محمدعلی هاشم پور برای فیلم امین نگهبان شالی های نورس از ساری اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم تجربی و پویانمایی

یپلم افتخار اهدا شد به مجتبی کوه کن برای فیلم سرزمین همسرم از تهران و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی تا سقف ده میلیون ریال را فاطمه دستمرد برای فیلم سکوت برکه‌ها از تهران دریافت کرد. تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی تا سقف ده میلیون ریال به سحر شیرمحمدی برای فیلم می از قزوین اهدا شد.

در بخش استعداد جوان

دیپلم افتخار اهدا شد به مهدی بختیاری برای فیلم برای فردا از قم و تندیس جشنواره و مبلغ چهار ریال به علی نورمحمدیان برای فیلم تاکسی از خرم آباد اهدا شد.

در بخش بهترین مجری طرح یا تهیه کننده

دیپلم افتخار اهدا شد به انجمن سینمای جوانان ایران– دفتر قزوین و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال اهدا شد به انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر خرم آباد

در بخش بهترین فیلم داستانی در بخش سینمای جوان

دیپلم افتخار به رامین محمدیان برای فیلم آفساید از قزوین اهدا شد همچنین فریبا معیری و علی سرشار برای فیلم ستاره شب از خرم آباد موفق به دریافت دیپلم افتخار و مبلغ سه میلیون ریال وجه نقد و حمایت از تولید اثر بعدی تا سقف پنج میلیون ریال شدند.

برای بهترین فیلم مستند در بخش سینمای جوان، کیومرث سرشار برای فیلم نسار از خرم آباد دیپلم افتخار و مبلغ سه میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی تا سقف پنج میلیون ریال دریافت کرد و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی تا سقف ده میلیون به اسماعیل میرزایی برای فیلم آق آت از قم اهدا شد.

همچنین در بخش جایزه ویژه هیات داوران و تندیس جشنواره و مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال و حمایت از تولید اثر بعدی تا سقف یک میلیون و 500 هزار ریال به محمدباقر حنطوش زاده برای فیلم خوشه های مقدس از دزفول اهدا شد.

کد خبر: 27001
Share/Save/Bookmark