«آرام می گیریم» با اقتدار در صدر سریال ها ی «سین مثل سریال»
«آرام می گیریم» با اقتدار در صدر سریال ها ی «سین مثل سریال»
سریال «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی در بین سریال های منتخب برنامه «سین مثل سریال» با رای مردم مقتدرانه در صدر قرار کرفت.
 
تاريخ : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۰
به گزارش هنرنیوز ، سریال «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی که به تازگی پخش آن از شبکه دو سیما به پایان رسیده، با رای مردم در بین سریال های منتخب برنامه «سین مثل سریال» با اقتدار در صدر قرار کرفت.

این سریال 50 قسمتی که پس از مدت ها با ارایه پیام هایی اخلاقی و ارزشی تولید و پخش شد برخلاف تصور برخی، بسیار مورد توجه و استقبال مخاطبین قرار گرفت و نشان داد که مردم همچنان طالب فیلم ها و سریال هایی با مفاهیم ایرانی – اسلامی هستند. موضوعاتی که به اذعان عده ای روشنفکرنما دوره شان سرآمده است !!

«آرام می گیریم» به عنوان یکی از پربازیگرترین مجموعه‌های شاخص چند سال اخیر تلویزیون، توانست مخاطبین بسیاری را از اقشار و اقوام و سنین مختلف با خود همراه کند و از این حیث جزو سریال های موفق چند سال اخیر سیما قلمداد شود.

این مجموعه تلویزیونی که محصول مشترک انجمن سينماى انقلاب و دفاع مقدس و گروه فيلم و سريال شبکه دو سیما بود قصه ای خانوادگی - اجتماعی را روایت می کرد که طی آن به معضلات دامنگیر خانواده ها و بالطبع جامعه پرداخته می شد.

هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، کامران تفتی، لیلا اوتادی، آشا محرابی، علی اوسیوند، مجید صالحی، میرطاهر مظلومی، مهدی، لعیا زنگنه، كاظم بلوچى، نسرين مقانلو، حسن جوهرچی، شهرزاد کمال زاده، نگار عابدی، محمد فیلی، مونا فرجاد، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمى، مهدی ماهانی، بهزاد رحيم خانى، مجيد اكبرى، محدثه قبادى، شهربانو موسوی، سعیده رودبارکی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون، غزاله اکرمی، رضا رضایی، شیما نیک پور و ... از نقش آفرینان این مجموعه ماندگار بودند.

«آرام می گیریم» را فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، براساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» نوشته روح اله سهرابی و سید مرتضی مصطفوى به نگارش درآوردند.
کد خبر: 94214
Share/Save/Bookmark