کانون فرصتی بی‌نظیر برای توسعه‌ی سواد خواندن
معاون فرهنگی در خراسان شمالی تاکید کرد:
کانون فرصتی بی‌نظیر برای توسعه‌ی سواد خواندن
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان خراسان شمالی بر تلاش در زمینه‌ی توسعه و ترویج سواد خواندن تاکید کرد...
 
تاريخ : شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۶
به گزارش هنرنیوز دکتر محمدعلی شامانی که به منظور قدر دانی از ۸ سال تلاش سید علی ارکانی‌فرد مدیرکل سابق و معرفی منیره صادقی به عنوان مدیرکل جدید به این استان سفر کرده بود، با تاکید بر این موضوع گفت: اگر به دنبال سربلندی کشور هستیم این سرفرازی در گرو دانایی برخاسته از ایمان است.
وی که در حضور جمعی از مسوولان استانی سخن می‌گفت، افزود: اگر توانستیم با کار و تلاش بدون چشم‌داشت ‌و انتظار تعریف و تمجید از سوی دیگران، برای بچه‌های این سرزمین فعالیت کنیم و واژه محروم - از مناطقی که امروزه با این اصطلاح یاد می‌شود - برداشته شود، آن وقت برنده‌ی واقعی خواهیم بود.
دکتر شامانی با اشاره به این که کانون نه جای فعالیت سیاسی و نه جای افراد غریبه با فرهنگ است، یادآور شد اگر بخواهیم نام ایران در جغرافیای سیاسی جهان شنیده شود، باید تلاش کنیم جامعه‌ای دانا داشته باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد در این مجموعه فرهنگی تنها کودکان و نوجوانان - که آینده‌سازان کشورند - برای ما مهم‌اند، پس باید با خدای خود عهد کنیم که تنها برای خدمت به بچه‌های کشور تلاش خواهیم کرد و از این فرصت طلایی برای دانایی و ترغیب کودکان و نوجوانان به خواندن، بیشترین بهره را بگیریم چرا که اگر بچه‌ها کتاب بخوانند، مسیر زندگی را درست پیش می‌روند و در آینده، جامعه‌ای اندیشمند خواهیم داشت.
معاون فرهنگی در پایان ضمن درخواست همکاری و همدلی تمامی مسوولان استانی با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در این استان خاطر نشان کرد: دست تمامی کسانی که دغدغه بچه‌ها و کار برای آن‌ها را دارند، به گرمی می‌فشاریم.
گفتنی است مراسم تجلیل از تلاش‌های مدیرکل سابق و معرفی مدیر جدید کانون روز ۳۰ اردیبهشت با حضور عبدالحمید شهسواری مشاور اجرایی مدیرعامل کانون، محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی امنیتی استاندار، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس ستاد اقامه نماز، رییس شورای اسلامی شهر، رییس مرکز آموزش‌های مدیریت صنعتی و جمعی از مسوولان استانی و کارکنان کانون در سالن همایش مجتمع فنی و حرفه‌ای شهر بجنورد برگزار شد.
کد خبر: 80994
Share/Save/Bookmark