ارایه خدمات آزمایشگاهی به پژوهشگران و دانشجویان
نازلی دارخال خبر داد:
ارایه خدمات آزمایشگاهی به پژوهشگران و دانشجویان
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی - فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اتصال به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران در حوزه حفاظت ومرمت آثار تاریخی خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶
به گزارش هنرنیوز، نازلی دارخال کارشناس پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی پژوهشگاه امروز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران با هدف هم افزایی توانمندی های آزمایشگاهی کشور در حوزه های مختلف فناوری های پیشرفته و راهبردی فعالیت خود را آغاز کرده است .

به گفته او این شبکه ،مراکز آزمایشگاهی زیر مجموعه سازمان های دولتی و وزارتخانه های مختلف ، بخش های آزمایشگاهی وابسته به انواع موسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه ، پژوهشگاه، مراکز تحقیقاتی و ... را در بر می گیرد.

این کارشناس خاطر نشان ساخت که پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی با اتصال به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران می تواند به پژوهشگران ، دانشجویان و همکاران پژوهشگر خدمات ارایه کند.

به گفته دارخال ، با انجام مکاتبات برای عضویت در شبکه، ثبت و ارسال اطلاعات آزمایشگاهی توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی این پژوهشکده به مدت ۶ماه به عضویت آزمایشی این شبکه در آمد .
کد خبر: 80804
Share/Save/Bookmark