آیا بهروز افخمی دوباره مجری برنامه «هفت» می‌شود؟
آیا بهروز افخمی دوباره مجری برنامه «هفت» می‌شود؟
بعد از مدت‌ها بی‌خبری از برنامه سینمایی تلویزیون، رسانه‌ها در رایزنی جدید اعلام کردند بهروز افخمی دوباره بر روی صندلی اجرای برنامه «هفت» می‌نشیند که به گفته خودش صحبت‌هایی بوده اما در حد مقدماتی و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ |
 
تاريخ : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳
به گزارش هنرنیوز ، در آستانه جشنواره فیلم فجر، جامعه سینمایی هم منتظر رئیس جدید سازمان سینمایی است و هم منتظر مجری برنامه «هفت»...! چرا که ناصر کریمان پیش از این به خبرنگار فرهنگی تسنیم گفته بود که «هفت» با سبک و سیاق جدید برای مسابقه سینمای ایران آماده می‌شود. همان برنامه‌ای که روز اول با فریدون جیرانی از سال 89 کار خود را آغاز کرد و در ادامه تریبون اجرای آن به محمود گبرلو و بهروز افخمی و روزهای آخر آن به رضا رشیدپور سپرده شد. اما بعد از جشنواره این برنامه دیگر روی آنتن نرفت که ناصر کریمان در گفتگو با تسنیم دلیل این غیبت را جمع‌بندی سیاست‌های واحد و مشترک تلویزیون نسبت به سینمای ایران دانست و گفت: "یک مدتی برای جمع‌بندی این سیاست‌ها، زمان نیاز داشتیم تا خانواده سینمایی ما بدانند که تلویزیون یک سیاست واحد و مشترک در قبال سینمای ایران دارد که باعث توسعه و پیشرفت در این عرصه شود". به همین خاطر مدتی برنامه «هفت» متوقف شد. البته کریمان پیش‌تر گفته بود اول شهریورماه سری جدید «هفت» آغاز خواهد شد اما به دلیل آماده نشدن فضای «هفت» جدید که به گفته مدیر اجتماعی شبکه سه با چند میز تخصصی تحلیل و برررسی سینمای ایران از جمله توجه ویژه به بخش مستند روی آنتن خواهد رفت هنوز در حال رایزنی با مجریان و تیم عوامل تخصصی و مناسب برنامه سینمایی تلویزیون است.

تا به حال نام‌های زیادی از جمله علیرضا رئیسیان، محمدحسین لطیفی، مهدی کرم‌پور و.... در رسانه‌ها رایزنی شد اما امروز خبری از بازگشت بهروز افخمی به تلویزیون بدون فراستی به میان آمد که خبرنگار فرهنگی تسنیم در گفتگوی با بهروز افخمی این موضوع را پیگیری کرد. این کارگردان و تهیه‌کننده سینما و مجری سابق برنامه «هفت» در این باره گفت: "گفتگوی مقدماتی با من شده اما هنوز قطعی نشده و به نتیجه‌ای نرسیدیم".

وی افزود: این که برخی از رسانه‌ها منتشر کرده‌اند مبنی بر حضور قطعی بنده به عنوان مجری بدون مسعود فراستی و توضیحاتی بیشتر و حتی درباره نوع چیدمان و پرداخت، رایزنی رسانه‌ای بیش نیست، چون اکنون در حال گفتگوی مقدماتی هستیم و بعد از نتیجه‌گیری می‌توانیم درباره طراحی و چیدمان کار با هم صحبت کنیم.

باید منتظر بمانیم تا شبکه سه سیما هرچه زودتر تصمیم خودش را برای مجری جدید برنامه «هفت» بگیرد که تکلیف تلویزیون برای نقد و بررسی و کار محتوایی برای جشنواره فیلم فجر امسال مشخص شود.

پویا
کد خبر: 97194
Share/Save/Bookmark