هادی مرزبان در گفتگو با هنرنیوز مطرح کرد؛

اول قرارداد بعد کار!

12 شهريور 1392 ساعت 11:40

هادی مرزبان کارگردان تئا‌تر در گفتگو با هنرنیوز گفت: دیگر پیش از بستن قرارداد با مرکزهنرهای نمایشی اثری تولید نمی‌کنم چرا که در ‌‌نهایت من می‌مانم با عواملی که باآن‌ها قرارداد داشته‌ام و گاهی شرمنده آن‌ها شده‌ام البته با تغییر مدیریت‌ها و شرایط به نظر اتفاقات خوبی را پیش رو داریم.


 
هادی مرزبان کارگردان تئا‌تر در گفتگو با هنرنیوز از اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» خبر داد و گفت: امسال با توجه به شرایط جدید و تغییر مدیریت‌ها در پی اجرای آخرین اثر از اکبر رادی هستم که تا به حال آن را به روی صحنه نبرده‌ام و با توجه به صحبت‌هایی که شده منتظر وضع سالن هستیم.
وی ادامه داد: تاکنون ۱۲ نمایشنامه اکبر رادی را به روی صحنه برده‌ام و «تانگوی تخم مرغ داغ» تنها نمایشنامه‌ای از رادی است که اجرا نکرده‌ام البته دو سال پیش قصد داشتم تا آن را اجرا ببرم که ممیزی‌هایی روی آن اعمال شد و به همین خاطر از اجرای آن صرفه نظر کردم، اما در این دوره با توجه به اینکه در خصوص این ممیزی‌ها صحبت کرده شد و یکسری توافقات در مورد آن صورت گرفت، این نمایشنامه را در اولین فرصت به روی صحنه خواهم برد.
مرزبان در خصوص سالن اجرایی این نمایش اظهار داشت: سالن اجرای ما برای نمایش هنوز مشخص نیست، اما با توجه به نوبت سال گذشته ما در تماشاخانه ایرانشهر، یکی از سالن‌های مدنظر ما تماشاخانه ایرانشهر است البته ما تمایل داریم تا سالن اصلی مجموعه تئاترشهر را برای این کار انتخاب کنیم.
کارگردان نمایش‌های «لبخند باشکوه آقای گیل» و «خانمچه و مهتابی» گروه بازیگران این نمایش را نامشخص اعلام کرد و خاطرنشان کرد: گروه بازیگران هنوز مشخص نشده چرا که من منتظر هستم تا ابتدا قراردادی بسته شود و وضعیت ما مشخص شود تا بازیگران را دعوت به کار کنم زیرا تعهداتی به بازیگران دارم که تا مشخص نشدن وضعیت اجرا نمی‌شود کاری کرد اما بعد از مشخص شدن وضعیت اجرا بلافاصله تمرینات را شروع کرده و بعد از ۲ ماه و نیم تمرین اجرا می‌رویم.
وی ضمن بیان اینکه فرزانه کابلی در این کار در کنار من به عنوان بازیگر حضور دارد، افزود: فرزانه کابلی در «تانگوی تخم مرغ داغ» به عنوان بازیگر در کنار گروه هستند اما به علت اینکه در این کار حرکت نداریم ایشان فقط بازیگر هستند اما باید به این نکته اشاره کنم که بعد از این کار مطمئنا یک کار بزرگ حرکتی با خانم فرزانه کابلی خواهیم داشت.
هادی مرزبان در پایان تاکید داشت: با توجه به تغییر شرایط امیدوارم تا بتوانم این کار را به روی صحنه ببرم و تا بستن قرارداد هنوز چیزی مشخص نیست چرا که من در کارهای قبلی خود پیش از قرارداد با عوامل شروع به کار می‌کردم و در ‌‌نهایت شرمنده این افراد می‌شدم اما این بار گمان می‌کنم با تغییر مدیریت‌ها اتفاقات خوبی پیش رو داریم.


کد خبر: 63258

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcdjx09.yt0sk6a22y.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com