تهیه کننده مسابقه «نیرو به توان دو» در گفتگو با هنرنیوز:

برای اولین بار از جلوه‌های ویژه داخل استادیویی در این مسابقه استفاده شده است

25 فروردين 1394 ساعت 16:29

تهیه کننده مسابقه «نیرو به توان دو» از جلوه های ویژه داخل استادیویی در این مسابقه خبر داد.


حسین باقری طار تهیه کننده مسابقه «نیرو به توان دو» درگفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون هنر نیوز در مورد این مسابقه گفت: این مسابقه از اردیبهشت ماه و به صورت دو روز در هفته از شبکه پخش خواهد شد که ساعت پخش آن ساعت ۲۱: ۳۰ می‌باشد.

وی افزود: مسابقه «نیرو به توان دو» سال گذشته ضبط تلویزیونی شد که تدوین آن به پایان رسیده است و هم اکنون در مرحله بازبینی پخش در شبکه دو قرار دارد.

این تهیه کننده تلویزیون با بیان اینکه مجری گری این مسابقه را آقای حسین رفیعی برعهده دارد اضافه کرد: این مسابقه دارای ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است که از دو بخش علمی و عملیاتی تشکیل شده است که بخش علمی آن دارای سوالات علمی در مورد مصرف بهینه انرژی می‌باشد و در بخش عملیاتی آن نیز مسائل مربوط به مصرف انرژی در قالب عملیات‌های فیزیکی نیز یادآوری می‌شود. در هر یک از قسمت‌های این مسابقه ما شاهد حضور خوانندگان و بازیگران طراز اول در این مسابقه هستیم که خوانندگان ترانه‌هایی را دراین مسابقه می‌خوانند و در بخش دیگر از برنامه به خوانندگی دو گروه مسابقه امتیاز می‌دهند در بخش بازیگران نیز، آنان به نمایشی که هر دو گروه شرکت کننده اجرا می‌کنند باید نمره بدهند. ضمن اینکه در این مسابقه بازیگران محبوبی مثل استاد جمشید مشایخی، سیاوش طهمورث، حسن جوهرچی، مهدی امینی خواه، مریم امیر جلالی و دیگر بازیگران حرفه‌ای سینما و تلویزیون حضور دارند.



حسین باقری طار تصریح کرد: مسابقه نیرو به توان دو یک مسابقه پُرو پیمانی است که با شش دوربین و به صورت اچ دی ضبط شده است و برای اولین بار از جلوه‌های ویژه داخل استادیو استفاده شده است.

وی با بیان اینکه وسعت دکور این مسابقه حدود ۷۰۰ متر مکعب است که کاملا متحرک است اظهار داشت: امیدواریم مسابقه نیرو به توان دو مورد استقبال مردم قرار بگیرد

تهیه کننده مسابقه «نیرو به توان دو» گفت: برای همه مهمانانی که در این مسابقه حضور داشتند، مسابقه نیرو به توان دو، یک مسابقه نو و تازه‌ای بود و همه آنان از اینکه مه‌مان این مسابقه بودند ابراز رضایت داشتند.

حسین باقری طار افزود: خوشبختانه نگاه مدیران شبکه و نگاه مدیران توانیر که اسپانسر این مسابقه محسوب می‌شوند دید خوبی به تولید این مسابقه داشتند و امیدواریم که مردم هم پخش این مسابقه را بپسندند.

وی ادامه داد: ما به هنگام پخش مسابقه نیرو به توان دو به صورت زیر نویس یک مسابقه پیامکی خواهیم داشت که به بهترین پیشنهادی که چگونه مصرف انرژی را می‌توان بهینه کرد جایزه خواهیم داد. ضمن اینکه ارسال پیامک به این برنامه به صورت رایگان خواهد بود و هیچ هزینه‌ای برای مخاطبین نخواهد داشت.

حسین باقری طار در مورد کارهای جدید گفت: چند کار در دستور برنامه ریزی آینده داریم که یکی از آنان تولید یک مسابقه است و دیگری تولید یک سریال داستانی است که در مرحله نگارش است که به احتمال قوی در اواخر تابستان ساخته خواهد شد.


                                            
                                             نمایی از دکور مسابقه « نیرو به توان دو»
                                             

به گفته تهیه کننده و مجری طرح مسابقه «نیرو به توان دو» برخی از همکاران وی در این مسابقه عبارتند از: کارگردان تلویزیونی: داریوش کفایتی، طراح مسابقه: زهرا سادات حسینی، برنامه ریز و دستیار تهیه: مهرانگیز مافی، مدیر تولید: مهدی بخشی، مجری: حسین رفیعی، مدیر جلوه‌های ویژه می‌دانی: حسن راستگو، طراحی دکور: احمد رجبی، نور‌پرداز: رضا شیبانی، تصویر برداران: علی عبدالعظیمی، کاظم‌پور، محسن آزاد نیا، سیامک عبادی‌زاده، مهدی عزتی و حسین باقرزاده


کد خبر: 80223

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcexw8v.jh87wi9bbj.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com