ایرج محمدی در گفتگو با هنرنیوز؛

موضوعات فیلم نامه ها تکراری شده است

12 خرداد 1394 ساعت 11:48

ایرج محمدی گفت: باید تلاش کنیم یا به مضامین جدیدی برسیم ما این مبحث را بسیار دست کم می گیریم.


محمدی در گفتگوبا خبرنگار سینمایی هنرنیوز درباره ضعیف شدن فیلم نامه بسیاری از سریال های تولید شده گفت: دستمزد نویسندگان بسیار پایین است. خوب این امر واضح است که او هم دیگر انرژی و انگیزه لازم را ندارد تا برای کار ما وقت صرف کند. وقتی نویسنده مجبور می شود که همراه با هم، نگارش چند اثر را انجام دهد معلوم است که کارها لطمه می بیند. به نظرم مهم ترین مرحله فیلمسازی پرداخت و نگارش فیلم نامه است.

وی در ارتباط با این که باید موضوعات جدیدی در فیلم نامه ها طرح شود تا از تکرار فاصله بگیریم گفت: باید تلاش کنیم یا به مضامین جدیدی برسیم ما این مبحث را بسیار دست کم می گیریم و در سریال های مان خیلی به آن توجه نمی کنیم خصوصاً در بخش نگارش. به دلیل ضعف در این قسمت سکانس های ما بیشتر با دیالوگ گویی می گذرد.

محمدی در پایان گفت: بهتر است از مدت ها قبل برای یک کار برنامه ریزی داشته باشیم. البته این توجه در بین اهالی سینما و تلویزیون برای این که بوجود بیاید یک مقدار فرصت می خواهد و حمایت های مسئولین را می طلبد که بستر این نوع کار کردن را برای ما فراهم کنند. ما درحال حاضر می دانیم برای ماه مبارک رمضان آینده برنامه می خواهیم باید از چندی پیش برای آن برنامه ریزی کنیم کار های عجله ای بازخورد خوبی ندارند. باید با نویسندگان خوب مشورت کرد تا در یک بازه زمانی خوب و مشخص متن خوبی برای فیلم نامه ها آماده شود. با این شرایط می توان به نقد سریال پرداخت که ایراد کارمان  از کجا بوده است.


کد خبر: 80971

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcezo8v.jh87fi9bbj.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com