دبیر نخستین جشنواره تجسم هنر( پاتوق) :

« پاتوق» فرصت مناسبی برای خلاقیت هاست / ارائه بیش از 1700 اثر به دبیرخانه

5 دی 1394 ساعت 12:58

دبیر نخستین جشنواره تجسم هنر (پاتوق) خبر داد از مجموع بیش از یک هزار و هفتصد اثر، حدود یکصد و هفتاد اثر در این جشنواره به نمایش گذاشته شده است.


دکتر شاهین فرزانه ، دبیر نخستین جشنواره تجسم هنر با موضوع پاتوق در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز در ارتباط با این جشنواره گفت: جشنواره تجسم هنر با موضوع پاتوق بعد از اینکه داوریهای آن صورت پذیرفت آثار برگزیده آن در روز 30 دیماه در چهار گروه نقاشی ، عکاسی ، معماری و گرافیک در مقطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاههای مختلف افتتاح گردید.

وی با اشاره به داوریهای این آثار ادامه داد: از مجموع بیش از هزار و هفتصد اثری که به دبیرخانه جشنواره ارائه گردید بیش از یکصد و هفتاد اثر در این جشنواره به نمایش در آمده است.

دکتر شاهین فرزانه تصریح کرد: این جشنواره که همه ساله تکرار خواهد شد در حال حاضر اولین گام محسوب می شود و اگر چه متولی این کار دانشگاه علمی و کاربردی بوده است اما ما نیز سعی کردیم این کار را به دیگر دانشگاهها بسط دهیم. لذا امیدواریم بقیه دانشگاه ها نیز با مشارکت و معرفی این جشنواره به بقیه دانشجویان ، فرصت مناسبی را برای خلق آثار در حوزه دانشجویی ایجاد کنند.

دبیر نخستین جشنواره تجسم هنر (پاتوق) از فریدون کسرایی ، دباغ، استاد قلم سیاه و برخی دیگر از اساتید به عنوان داوران این جشنواره یاد کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد که در روز آخر یعنی ششم دیماه نیز مراسم اختتامیه در مرکز پژوهشکده فرهنگ و هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

دکتر شاهین فرزانه با اشاره به مهمانان ویژه این جشنواره در روز اختتامیه از حضور معاون وزیر ارشاد ، دکتر رستمی رئیس امنای وزارت علوم ، دکتر اخباری رئیس دانشکده علمی و کاربردی، شهردار منطقه شش و تعدادی از اساتید رشته های مختلف خبر داد.


کد خبر: 86651

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcfyvdc.w6dvtagiiw.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com