چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛

دیدار سه داور «بخش بین‌الملل تئاتر فجر» با مدیرکل هنرهای نمایشی

2 بهمن 1401 ساعت 14:59


جلسه دیدار هیئت‌داوران بخش بین‌الملل با مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با تشریح جزئیات این بخش و تأکید بر لزوم همکاری‌های بیشتر بین کشورهای مختلف در عرصه تئاتر برگزار شد.

به گزارش هنرنیوز، جلسه دیدار هیئت‌داوران بخش بین‌الملل با کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و مژگان وکیلی مدیر بخش بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی در اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد.

توضیح درباره جزییات روند داوری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، جزییات اجرای آثار بخش بین‌الملل و توجه به تبادلات فرهنگی مابین کشورهای حاضر در این رویداد بخشی از موارد موردتوجه در این مراسم بود.

مدیرکل هنرهای نمایشی در این جلسه از لزوم پرداختن به نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات داوران بخش بین‌الملل برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد هنری در سال‌های آتی سخن گفت.

در این مراسم ایوانا ووجیچ کومیناج داور اهل صربستان نیز با ابراز خشنودی از حضور در ایران تمایل خود را برای همکاری‌های بیشتر بین ایران و صربستان ابراز کرد.

دیگر داوران این رویداد هنری نیز از لزوم همکاری‌های بیشتر در عرصه تئاتر کشورها گفتند. جیونگ وو سون از کره جنوبی، ایوانا ووجیچ کومیناج از صربستان، احمد حسن موسی از عراق داوران بخش بین‌الملل چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هستند که در این مراسم حضور داشتند.


کد خبر: 99027

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcguz9y.ak9yx4prra.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com