مدیر انتشارات نیلوفر در گفتگو با هنرنیوز؛

تا کنون برنامه حضور ناشران در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام نشده است

29 فروردين 1391 ساعت 10:15

محمد کریمی مدیر انتشارات نیلوفر گفت: تا زمانیکه غرفه ها را تحویل نگریم و به ما درباره کم و کیف جشنواره اطلاع ندهند نمی توانیم برنامه هایمان را به طور دقیق و جدول بندی شده اعلام کنیم.



کریمی در گفتگو با خبرنگار گروه کتاب و ادبیات هنرنیوز در پاسخ به این پرسش که « برنامه انتشارات نیلوفر برای شرکت و حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران چیست؟» اظهار داشت: هنوز برنامه حضور ناشران به آنها اطلاع داده نشده است و به همین خاطر فعلا حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد. 

وی با بیان این مطلب افزود: تا زمانیکه غرفه ها را تحویل نگریم و به ما درباره کم و کیف جشنواره اطلاع ندهند نمی توانیم برنامه هایمان را به طور دقیق و جدول بندی شده اعلام کنیم. 

کریمی در خصوص متراژ غرفه ها در سالهای متوالی نمایشگاه کتاب گفت: متراژ غرفه ها معمولا خود مسئولین نمایشگاله طبق آمار انتشارات و تعداد کتاب ها تعیین می کنند. 

مدیر انتشارات نیلوفر در پاسخ به دیگر پرسش هنرنیوز مبنی بر «نمایشگاهی شدن نمایشگاه کتاب و مماعت از جوانب فروش و عرضه آن اعلام کرد: این مباحث ها خیلی نتیجه ندارد و در این فضا بهتر است هر کس به کار خود بپردازد. 

وی در خصوص برنامه های این ناشر در سال ۹۱ اعلام داشت: هر کتابی را که وزارت فرهنگ و ارشاد به آن مجوز بدهد منتشر نموده و اگرنه منتشر نمی کنیم. 

وی در خاتمه وضعیت اقتصادی مردم را با معضلات اساسی روبه رو دانست و عنوان داشت: مردم آنقدر گرفتارند که کتاب در درجه دوم و شاید سوم برایشان اهمیت دارد. 

گفتنی است انتشارات نیلوفر با داشتن سابقه ای دیرپا در حوزه نشر و فرهنگ تا کنون کتاب های مهمی را من جمله «بحر مکتوب»، «جشن نامه ابوالحسن نجفی»، «جدال نقش با نقاش در آثا سیمین دانشور»، « نیمه تاریک ماه»، «حیات مجسم»، «نامه های سیمین دانشور و جلال آل احمد»، «زن در ریگ روان»، «مشتی نور سرد»، «سعدی از دست خویشتن فریاد» و بسیاری کتب مهم دیگر را منتشر نموده است.


کد خبر: 39466

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdch-knx.23nw-dftt2.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com