در سی و هفتمین جشنواره فیلم «کلیولند» ؛

فیلم سینمایی«بغض» در آمریکا نمایش داده می شود

17 فروردين 1392 ساعت 14:36

فیلم سینمایی «بغض» ساخته «رضادرمیشیان» در سی و هفتمین جشنواره فیلم «کلیولند» به نمایش در می‌آید.


به گزارش هنرنیوز؛ سی و هفتمین جشنواره فیلم «کلیولند» که از ۱۴ فروردین در کشور آمریکا آغاز شده تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت.
«بغض» پیش از این در اولین حضور بین المللی خود در بخش رقابتی فیلم‌های اول سی و ششمین جشنواره فیلم مونترآل کانادا مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و سپس در بیست و هشتمین جشنواره فیلم «ورشو» در کشور لهستان و پنجمین جشنواره فیلم دیدار تاجیکستان و دومین جشنواره فیلم های استرالیا و بیست و ششمین جشنواره بین المللی بارباکان اسلواکی و سومین جشنواره فیلم های ایرانی لندن ، دوازدهمین جشنواره فیلم مهاجرت تورنتوی کانادا ، بیستمین جشنواره فیلم هنر فیلمبرداری کمرایمیج، لهستان و دومین جشنواره فیلم هانوی ویتنام ، اولین جشنواره فیلم «کوچی» هند و پنجمین جشنواره بین‌‏المللی فیلم «جیپور» هند و جشنواره فیلم خاورمیانه ادینبورگ به نمایش درآمده است.
«بغض» که تماماً در ترکیه فیلم‌برداری شده ماجرای پرتنش عشق و نفرت و داستان دو روایت از دو مقطع زندگی حامد و ژاله در استانبول است. این فیلم به تهیه کنندگی سیدغلامرضا موسوی تولید شده و پخش جهانی «بغض» را محمد اطبایی «مستقل‌های ایرانی» بر عهده دارد.
باران کوثری، بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی «بغض» هستند. این فیلم در ششمین جشن منتقدان برنده سه جایزه بهترین کارگردانی اول، بهترین تدوین و بهترین فیلم برداری شد.


کد خبر: 56099

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdci3uaw.t1aq32bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com