کارگردان فیلم مستند« من یک قاتل مهربانم» :

توجه بیشتر مسئولین به فاجعه زیست محیطی / فیلمی مستند و کاملا اکسپریمنتال

27 آذر 1394 ساعت 19:51

جواد مزدآبادی از تولید یک فیلم مستند با موضوع فاجعه زیست محیطی به نام «من یک قاتل مهربانم» خبر داد.


جواد مزدآبادی کارگردان فیلم مستند « من یک قاتلِ مهربانم» در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز در مورد تازه ترین اثر مستند خود گفت: مستند « من یک قاتل مهربانم» دارای یک سوژه خاص در مورد یک فاجعه زیست محیطی است که متاسفانه هر ساله در بیابانهای شهر ری اتفاق می افتد و تاکنون مسئولین هیچ توجه ای به این فاجعه زیست محیطی نداشتند.

وی با بیان اینکه برای عریان تر شدن این فاجعه مجبور به استفاده از دو بازیگر بودم تا این فاجعه زیست محیطی را بهتر به تصویر بکشم و به همین منظور؛ فیلم حالت مستند – داستانی دارد افزود: متاسفانه هر ساله در فصل سرما شاهد یک فاجعه زیست محیطی در اطراف بیابانهای شهرری هستیم و هنگامی که تعداد زیادی از پرندگان به این منطقه مهاجرت می کنند به دلیل بی توجه ای مسئولین ذی ربط ، اتفاق ناگواری برای این پرندگان رخ می دهد.

این کارگردان سینما و تلویزیون که تاکنون چندین جایزه داخلی و خارجی را برای تولیدات داستانی و مستند دریافت کرده است یادآور شد: سالها است که این سوژه در ذهن من وجود داشت اما تولید این فیلم هیچگاه میسر نشد تا اینکه بلاخره امسال توانستم این مستند را بسازم.

کارگردان فیلم مستند« فریادهای خاموش» تاکید کرد: امیدوارم ساخت این فیلم باعث شود تا هم، مسئولین و هم، مردم نسبت به محیط زیست پیرامون خودشان توجه جدی تری داشته باشند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری در محیط زیست نباشیم.



کارگردان فیلم سینمایی« طاوسهای بی پر» با بیان اینکه همه تصاویر این اثر مستند- داستانی تولیدی است ادامه داد: مستند « من یک قاتل مهربانم» یک فیلم آرت در قالب مستند اکسپریمنتال یا تجربی است. این فیلم فاقد دیالوگ و موسیقی است و سعی شده یک فیلم کاملا هنری و تجربی از موضوع مورد نظر ارائه دهد. حضور بازیگران هم به خاطر بازسازی بخش هایی از مستند بوده است تا بتوانیم این فاجعه را به شکل شفاف تری نمایش دهیم.

وی مکان تصویربردای این فیلم مستند را جنوب شهرری و در بیابانهای کهریزک و روستای دو کوهه اعلام کرد.

به گفته جواد مزدآبادی فیلم مستند« من یک قاتل مهربانم » در سه مقطع مختلف تصویربرداری شده است

وی با بیان اینکه این فیلم هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد ابراز امیدواری کرد این فیلم با حضور در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی بتواند پیام زیست محیطی خود را به خوبی انعکاس دهد.

جواد مزدآبادی که خود طراح و کارگردانی این فیلم مستند را برعهده گرفته است برخی از عوامل فنی فیلم را اینگونه اعلام کرد: تهیه کننده : مهران رستمی ، مشاور هنری و عکاس : ایرج ملکی، صدابردار: جواد یمغی، تصویربردار : رضا عطار ، تدوین : خانم بهارلو ، مدیر روابط عمومی : مجید معافی ، زمان فیلم : 25 دقیقه ،بازیگران : نساء ساری اصلانی و مسعود شهروند


کد خبر: 86113

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcipzav.t1aqz2bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com