مشکل اصلی کشور ما « مشکل نبود خرد و دانش در مدیریت کشور» است
مشکل اصلی کشور ما « مشکل نبود خرد و دانش در مدیریت کشور» است
دکتر ملک زاده معتقد است دولتی که او تشکیل می دهد « دولت خردمندان» خواهد بود این درحالی است که به اعتقاد او ، مشکل اصلی کشور ما هم اکنون، « نبود خرد و دانش در مدیریت کشور» است.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، کنفرانس خبری «دکتر محمد شریف ملک زاده» نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با حضورجمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

دکتر ملک زاده که دکترای مدیریت و دانشیار دانشگاه و پدر علم نوین و مدیریت گردشگری جهان است با شعار «عملگرایی وپایان شعار» وارد صحنه شده است.

وی با بیان اینکه من زابلی هستم ولی همشهری های من کل ایرانیان خواهد بود گفت: متاسفانه نامزدهای ریاست جمهوری همواره در شعارهای خود با کلام های زیبا از مردم یاد می کنند اما هیچگاه به داد مردم نرسیدند.

دکتر ملک زاده اضافه کرد: من هیچ نقدی به برنامه های کاندیداها ندارم چرا که این دوستان 42 سال است که برنامه ارائه دادند و با احساسات مردم بازی کردند اما اگر من امروز وارد صحنه شدم بی شک ،بلندگوی اصحاب رسانه و صدای مردم خواهم بود.

پدر علم نوین ایران با بیان اینکه من هیچ برنامه ای برای مبارزه با مفاسد ندارم بلکه آمده ام از مفاسد پیشگیری کنم اظهار داشت: باید ریشه های فساد را شناخت و اجازه رشد و نمو به آن ها داده نشود.

به گفته وی ؛ هزینه پیشگیری از مفاسد زیاد نخواهد بود و می توان با هزینه های کم ؛ جلوی مفاسد را از منشاء مسدود کرد.

وی تاکید کرد: معتقدم مردم ایران از چهره های تکراری خسته شدند و باید برای یکبار هم که شده ، جوانان در صحنه های مدیریت اجرایی حضور فعالی داشته باشند.

دکتر ملک زاده گفت: دولتی که من تشکیل خواهم داد « دولت خردمندان» خواهد بود و متاسفانه مشکل اصلی کشور ما ، مشکل خرد و دانش است.

این نامزد ریاست جمهوی دوره سیزدهم اعتقادی به وجود دشمن داخلی ندارد بلکه از آنان به عنوان مخالف یاد می کند که می توان این قشر از مخالفین را با ارائه فاکتورهای منطقی به موافقین تغییر موضع داد.

وی با بیان اینکه صدای من در دولت، صدای مردم خواهد بود نه صدای میکروفون های غیرواقعی خبر داد برای جذب همه گروهها آمده است.

دکتر ملک زاده با اشاره به کوله بران ، سوخت بران و زباله گردها افزود: ستادهای من همین اقشار مردم هستند ضمن اینکه کشوری مثل ایران که بالاترین تمدن و بیشترین معادن طلا و نفت را دارد چرا باید شاهد کوله بر و سوخت بر باشد!

وی که تاکنون 41 کتاب را برعهده داشته است با دادن سبد کالا به مردم مخالف است و معتقد است که این سبدها نمی تواند باری از دوش مردم بردارد بلکه باید به فکر ایجاد شرکت های تخصصی بر اساس ظرفیت های استانها بود.

به گفته دکتر ملک زاده ، امروزه شاهد مدیریت دانش در کشور نیستیم وگاهی اوقات ، مردم دچار هیجان های زندگی بر اساس سخنان مسئولین می شوند.

گزارش از : مجید معافی
کد خبر: 98617
Share/Save/Bookmark