سنگلج میزبان «اِبی» با ظاهری جاهلانه شد
سنگلج میزبان «اِبی» با ظاهری جاهلانه شد
نمایش «ناگهان پیت حلبی» با مضمونی طنز و مربوط به زمان امیر‌کبیر روی صحنه رفته است.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۶
به گزارش هنرنیوز؛محمدرضا آزادفر بازیگر نمایش «ناگهان پیت حلبی» در خصوص نقش خود بیان کرد: داستان نمایش به زمان امیرکبیر باز می‌گردد که آدم‌های اطرافش آن را دست می‌اندازند اما وی متوجه این امر می‌شود و اتفاقاتی را رقم می‌زند.

وی افزود: نقشی که بنده آن را بازی می‌کنم «ابی» نام دارد. وی نماینده جوان‌های امروزی و بی‌هویت اما با ظاهر جاهل‌های قدیم است. در واقع «ابی» از آن دسته آدم‌هایی است که هیچ مرام و جوانمردی ندارند و خودشان را زرنگ خطاب می‌کنند.

آزادفر در خحصوص یکی از تغییرات ایجاد شده در نمایش خود افزود: به تازگی یک لهجه‌ای میان جوان‌های تهرانی امروزی باب شده که در این نقش هم اثر آن را مخاطبان خواهند دید.

وی در رابطه با انگیزه خود از انتخاب این نقش مطرح کرد: به دلیل سابقه دیرینه دوستی خود با کارگردان این اثر و متن خوب و همچنین از طرفی نوع شخصیت‌پردازی «ابی» این اگیزه در من شکل گرفت تا در این نمایش به ایفای نقش بپردازم.

کارگردان نمایش «ظفرخوانی موش و گربه» درباره سبک این اثر نمایشی اظهار داشت: نمایش «ناگهان پیت حلبی» یک طنز کمدی است که علاوه بر گفتن مسائلی پندآموز، مردم را می‌خنداند که این امر جذابیت آن را بیشتر کرده؛ زیرا مردم نیاز به خندیدن و دیدن آثاری را با این سبک دارند.

باشگاه خبرنگاران نوشت:وی در رابطه با ادامه کارگردانی آثار خود اظهار داشت: متاسفانه هنوز از لحاظ مالی از مرکز هنرهای نمایشی طلبکار هستم و همین امر موجب شده تا در اجرای نمایش‌هایم وقفه‌ای ایجاد شود اما باز دنبال روی صحنه‌بردن آن‌ها هستم.
کد خبر: 90507
Share/Save/Bookmark