رحمان سیفی آزاد: تلویزیون آماده همکاری با کانون سردفتران است
گزارش هنر نیوز از مراسم تقدیر از دست اندرکاران سریال «کپی برابر با اصل»
رحمان سیفی آزاد: تلویزیون آماده همکاری با کانون سردفتران است
مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما گفت: تلویزیون همچنان آماده همکاری با مضامین همچون کانون سردفتران و دفتر یاران است.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
 عصر روز گذشته از سوی سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور طی مراسمی از دست اندر کاران سریال «کپی برابر اصل» در محل کانون سردفتران و دفتر یاران تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون هنرنیوز، در این مراسم جلال الدین دری، نویسنده و کارگردان سریال کپی برابر با اصل افزود : ما برای تولید این سریال سختی های زیادی را متحمل شدیم به گونه ای که برخی روزها مجبور بودیم روزانه تا 18 ساعت کار کنیم اما با همکاری و صمیمتی که در میان گروه بود این سریال در 14 قسمت تولید و پخش شد.

جلال الدین دری همچنین از مدیران شبکه یک به خاطر همکاری برای تولید این اثر هنری و همچنین حمایت های قوه قضاییه و کانون سردفتران و دفتر یاران تشکر و قدردانی کرد.

رحمان سیفی آزاد مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما نیز در این مراسم گفت: سریال کپی برابر اصل اولین همکاری شبکه یک سیما با کانون سردفتران و دفتریاران در تولید یک مجموعه تلویزیونی بود و این برای تلویزیون تجربه خوبی بود. تلویزیون برای تولید سریال هایی که موجب می شود مردم با حق و حقوق خودشان مخصوصا در مورد مسائل ثبت اسناد بیشتر آشنا شوند اعلام آمادگی می کند.

در این مراسم همچنین محمد مهدی انجم شعاع معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ما تلاش کردیم در سریال کپی برابر اصل نگاه مردم را به شغل سردفتری و امور ثبتی تغییر دهیم تصریح کرد : درگذشته نگاه درستی به دفاتر ثبت اسناد و املاک وجود نداشته و حق شاغلان درآثار هنری به خوبی ادا نشده بود مثلا در سریال "آینه عبرت" که سالیان قبل از تلویزیون پخش شد ما دیدیم که آقا تقی بازیگر معتاد این سریال کارمند بایگانی سازمان ثبت بود یا در سریال "مرد هزار چهره" به کارگردانی مهران مدیری بازیگر اصلی که مشکل دار بود کارمند بایگانی ثبت بود در حالی که نشان دادن این مشاغل با این وضعیت کار چندان درستی نبود.

به گفته وی در سریال کپی برابر اصل ، بیشتر به جنبه های آموزشی مسایل ثبتی و حقوقی توجه شده است تا گوشه ای از مشکلات سردفتران به جامعه منقل شود.
کد خبر: 79087
Share/Save/Bookmark