فیلمنامه «میکائیل» همچنان در حال نگارش است
تهیه کننده سریال «پایتخت» در گفتگو با هنرنیوز:
فیلمنامه «میکائیل» همچنان در حال نگارش است
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «میکائیل» با بیان اینکه فیلمنامه این سریال همچنان توسط حمید نعمت الله در حال نوشتن است خبر داد گروه برای ضبط سکانس‌های پایانی، عازم جزیره قشم خواهند شد.
 
تاريخ : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۱
الهام غفوری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «میکائیل» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون هنرنیوز در مورد این سریال گفت: سریال میکائیل حدود سه هفته پیش در منزلی حوالی میدان سپاه کلید خورد که پس از ضبط صحنه‌هایی، گروه برای تصویربرداری فضاهای جدید وارد لوکیشن‌هایی همچون پارک ارم، بیمارستان ناجا، خانه ایی در خیابان ملاصدرا و. اماکن دیگر شد و سرانجام ما به لوکیشن ایستگاه راه آهن رسیدیم و گروه پس از ضبط این سکانس‌ها بزودی راهی قشم خواهند شد که اغلب بخش‌های باقیمانده قصه در این جزیره می‌گذرد.

وی با اشاره به مضمون این سریال اضافه کرد: این سریال مضمونی پلیسی دارد و فیلمنامه آن توسط سعید نعمت الله همچنان در حال نگارش است و در خلاصه داستان آن آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و. اتفاقاتی در مسیر قصه برای او پیش می‌آید.




وی تاکید کرد: ما معتقدیم که اعتماد دو جانبه مردم به پلیس و پلیس به مردم است که امنیت جانی و روانی در کشور را فراهم خواهد کرد.

تهیه کننده مجموعه سه گانه «پایتخت» تاکید کرد: ما معتقدیم که اعتماد دو جانبه مردم به پلیس و پلیس به مردم است که امنیت جانی و روانی در کشور را فراهم خواهد کرد.

الهام غفوری اظهار داشت: داستان «میکائیل» براساس ایده‌ای بود که ناجا به ما پیشنهاد کرد و من به همراه سعید نعمت الله و سیروس مقدم، قصه «میکائیل» را طراحی کردیم که در قالب مجموعه ۱۸ تا ۲۰ قسمتی تولید و از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


 

به گفته تهیه کننده سریال «میکائیل» این سریال با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبکه اول سیما در گروه مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه در حال تولید است.

الهام غفوری از بازیگران همچون کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی و علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی به عنوان بازیگرانی یاد کرد که تاکنون در این سریال جلوی دوربین رفته‌اند.

تهیه کننده سریال «میکائیل» در پاسخ به این سوال که آیا به جز بازیگرانی که نام بردید آیا بازیگر دیگری به این پروژه پیوسته است گفت: آقای علی دهکردی تازه‌ترین بازیگری است که به گروه میکائیل پیوسته است که تست گریم او نیز انجام شده و قرار است ایشان نقش رییس کلانتری را ایفا کند و به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

الهام غفوری که معمولا، تهیه کنندگی اکثر کارهای سیروس مقدم را برعهده دارد خبر داد که سیروس مقدم قرار است بعد از به اتمام رسانیدن مجموعه میکائیل، بلافاصله مقدمات تولید مجموعه تلویزیونی نوروزی به نام «علی البدل» را برای پخش در ایام نوروز از شبکه یک کلید بزند.




به گفتنه وی برخی از عوامل تولید این سریال عبارتند از: مدیربرنامه ریزی: فهیمه کمالی، دستیار یک کارگردان: محمد بدرلو، دستیار دو کارگردان: حامد بیسادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تولید: محمود اتحادی، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار: حسین قلی‌پور، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: خشایار موحدیان، مشاور رسانه ایی: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات: آرش صالحی

الهام غفوری در پاسخ به این سوال که آیا زمان پخش سریال میکائیل مشخص شده است تصریح کرد: هنوز برای زمان پخش این سریال تصمیم گیری نشده است و به محض مشخص شدن زمان پخش این سریال، متعاقبا آن را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره ضرورت فیلمبرداری در جنوب کشور و قشم گفت: حضور در جنوب کشور به اقتضای داستان نیست. ویژگی‌های بصری این منطقه به ما اجازه می‌دهد تصاویر زیبایی در سریال به نمایش بگذاریم و از سوی دیگر به دلیل شرایط آب و هوایی این منطقه، تصویربرداری راحت‌تر و با سرعت بیشتر انجام خواهد شد.

آخرین کار سیروس مقدم در عرصه سریال سازی، ساخت سریال «مدینه» بود که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش شد و مثل اکثر کارهای وی با استقبال زیادی همراه شد.
کد خبر: 76738
Share/Save/Bookmark