موافق حمایت از فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان هستم / حمایت جدی از فیلم های حوزه «تعلیم و تربیت» و«کودک و نوجوان»
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به هنرنیوز:
موافق حمایت از فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان هستم / حمایت جدی از فیلم های حوزه «تعلیم و تربیت» و«کودک و نوجوان»
دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال هنرنیوز خبر داد آموزش و پرورش موافق حمایت از فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان است.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۸
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، صبح امروز علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در یک نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار هنرنیوز که پرسید:« برخی از فیلمسازان حوزه کودک از عدم حمایت آموزش و پرورش نسبت به فیلم های اکران شده این حوزه گلایه مند هستند و معتقدند آموزش و پرورش، سخت گیریهای خاصی را برای حمایت از فیلم های کودک اعمال می کند» با اشاره به «جشنواره فیلم رشد» که متعلق به آموزش و پرورش است گفت: سالهاست که آموزش و پرورش ، جشنواره فیلم رشد را در آبانماه برگزار می کند که یکی از جشنواره های قدیمی است که قدمت آن حتی به قبل از انقلاب نیز می رسد. لذا ما در این جشنواره ، فیلم هایی را که در حوزه «تعلیم و تربیت » و «کودک و نوجوان» ساخته می شود هم تشویق و هم حمایت می کنیم. ضمن اینکه همواره همکاری هایی را نیز با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همین زمینه داشته و خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حوزه معاونت فرهنگی آموزش و پرورش نیز اقداماتی در جهت حمایت از فیلم های کودک و نوجوان انجام می گیرد ادامه داد: اما ما یکسری شاخص هایی برای حمایت از فیلم های حوزه کودک و نوجوان داریم که ممکن است برخی از فیلم های این گروه با شاخص های ما مطابقت نداشته باشد و در نتیجه نمی توانیم از این فیلم ها حمایت کنیم. اما در کلان موضوع ؛ آموزش و پرورش موافق حمایت از فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان خواهد بود.
کد خبر: 92848
Share/Save/Bookmark