بازخوردهای «جشن تولد» مثبت بوده / فیلم درشرایط امنیتی وحشتناکی تولید شد
عباس لاجوردی در گفتگو با هنرنیوز:
بازخوردهای «جشن تولد» مثبت بوده / فیلم درشرایط امنیتی وحشتناکی تولید شد
کارگردان فیلم سینمایی« جشن تولد» خبر داد این فیلم تاکنون برای برخی از مسئولین نمایش داده است که بازخوردهای مثبتی به همراه داشته است.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۳
عباس لاجوردی کارگردان فیلم سینمایی« جشن تولد» در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد این فیلم که شب گذشته در برنامه « شب های فیلم» انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در سینما فلسطین نمایش داده شد گفت: به احتمال قوی این فیلم در اکران عمومی ، تغییرات چند دقیقه ای به لحاظ تدوین و جلوه های ویژه به جهت جذب بییشتر مخاطب خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه این فیلم برای برخی از مسئولین نمایش داده شده که بازخوردهای مثبتی را به همراه داشته است افزود: البته با توجه به شرایط جنگی سخت در سوریه و کمبود بودجه و عدم حمایت از سوی ارگانهای دولتی ، این فیلم نقض هایی دارد اما من از فیلم راضی هستم هر چند که این فیلم می توانست بهتر از این باشد اگر بودجه ما بیشتر بود اگر فضای امنیتی وحشتناکی در سوریه نبود و اگر تجربه اولین ساخت سینمایی در این زمینه در کشور سوریه نبود.



لاجوردی با اشاره به وضعیت بروکراسی در سوریه ادامه داد: وضعیت بروکراسی این کشور به دلیل شرایط جنگی به قدری زیاد بود که با وجود اینکه ما فیلم را به اتمام رسانده بودیم اما هنوز نامه ای که قرار بود ارتش سوریه به ما اسلحه و مهمات بدهد امضا نشده بود! و تمامی مهمات و اسلحه ای را که در فیلم می بینید متعلق به خودِ فیلم است.

این سینماگر تاکید کرد: اگر فیلم بعدی من در این حوزه باشد حتما به مراتب بهتر از این فیلم خواهد بود چرا که من شناخت بیشتری نسبت کشور سوریه پیدا کردم. هر چند که پیش از این ، در این کشور چندین فیلم مستند ساخته بودم.

لاجوردی در پایان از دو سوژه برای ساخت فیلم بعدی خود خبر داد که یکی در مورد جنگ سوریه و دیگری با مضمون دینی است که در ایران ساخته خواهد شد.


کد خبر: 89725
Share/Save/Bookmark