نگاهی فرم گرا به فرش دستباف/ حضور فیلم مستند «گره عشق» در جشنواره سوئد
هادی شریعتی در گفتگو با هنرنیوز:
نگاهی فرم گرا به فرش دستباف/ حضور فیلم مستند «گره عشق» در جشنواره سوئد
کارگردان فیلم مستند «گره عشق» از حضور این فیلم در پانزدهمین جشنواره فیلم یاری در سوئد خبر داد.
 
تاريخ : شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
هادی شریعتی کارگردان فیلم های داستانی و مستند در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد جدیدترین اثر مستند خود به نام« گره عشق» گفت: این فیلم در پانزدهمین جشنواره فیلم یاری در سوئد پذیرفته شده است و در این جشنواره نمایش داده خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع این فیلم مستند یاد آور شد: موضوع فیلم گره عشق، نگاهي فرم گرا به فرش دستباف ايراني است كه روزگاري با عشق، گره هايي بر تار و پودش مي نشست. اما متاسفانه امروزه ، با مرگ هر بافنده ، يك دانش زيباي بصري از ديده ها پنهان شده و رو به فراموشي مي رود.

کارگردان فیلم مستند «گره عشق » در پاسخ به این سوال که این فیلم محصول چه سالی است و زمان آن چقدر است تصریح کرد: این فیلم محصول سال جاری است که در قطع اچ دی تصویربرداری شده و تایم آن۱۳  دقیقه می باشد.

وی که قبل از تولید فیلم مستند «گره عشق» ، فیلم مستند دیگری به نام «تورچ» را کارگردانی کرده بود در مورد تورچ خبرداد تصویربرداری آن به پایان رسیده است.

به گفته هادی شریعتی برخی از عوامل تولید فیلم گره عشق عبارتند از: كارگردان : هادي شريعتي، تصويربردار: محمد رسولي، تدوينگر: عليمحمد قاسمي، صدابردار: سعيد بهرامي، صدا گذار :حسين قورچيان، دستيار كارگردان و برنامه ريز: تهمينه كاظمي، مدير توليد: حميده شريعتي ، دستيار تصوير: متين معظمي، تحقيق و پژوهش :بابك زماني پور



نمایی از پوستر فیلم«گره عشق»
کد خبر: 83146
Share/Save/Bookmark